ännu en dag passerat i rasande fart

Hejsan,

jag ska ta det här kort så jag kan gör något annat sedan.

Orkar inte ta varje ämne för sig, vi har ändå inte gjort så mycket som är viktigt att veta om. Teater var kul, lekte massor av lekar. Alla människor är jättesnälla. Måste. Byta. Foto Journalism!!!

JUSTE vi hade typ collage någonting, som extra ämne varje onsdag, så vårt schema är annorlunda då. Onödigt ämne för mig, men måste ta det för alla gör det. Men vi lekte lekar. Det var kul.. Hoppas det fortsätter så. Och jag är med Alessia, Italjenska tjejen.

Var superhungrig för jag missade frukosten för vi gick och tänkte ställa oss i kö för schema ändringar, men det var super lång kö. Och till lunch var det hamburgebröd sandwitch med 5 skink skivor och ost. Till det lite grönsaker, annanas och chips. Hälsosamt som tusan! Och gott smakade det också. Det  är bara en måltid osm serveras och vi behöver inte betala för maten, så jag kan lägga mina pengar på annat.

Till exempel på de två super söta treöjorna jag köpte idag när jag var med Christina, hennes pojkvän och hennes bästa vän Denisee och shoppade. Mall:et har Abercrombie, hollister, victoria secret m.m. så jag klarar mig bra! hehe!

Imorn ska vi åka tidigare till skolan för att ändra våra scheman. Och nu ska jag ut och springa. Jag och de två utbytesstudenterna har bestämmt att springa varje dag, får se hur det går med det. Men Christina ska nog följa med oss också.  - Ändrade planer, de följer inte med, kanske Christina, men annars springer jag själv. -

Kort och tråkigt inlägg, men jag har en timme tills jag ska sova, och så mycket att göra!!! Godnatt och dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Första saken till frukosten är ätt kolla Blogger. Samma som igår. Kollade viber. Inget nytt. Men mitt messandet så dök ett vibermess upp. Kollade klockan. Du här nog inte lagt dig än. Tillbaks till Blogger. Uppdatera igen. Och ja där kom den. Morgonens blogg. Nu Kan jag njuta av frukosten. Kramar

2011-08-25 @ 07:04:44
Postat av: Kristin Hådding

Hej Mikaela,

Vilken otroligt fin blogg du har :-)din mamma tipsade mig ;-)

Keep it up! Det verkar som om du har det toppen bra.

Du får gärna länka på vår facebook-grupp så att andra intresserade studenter kan läsa om dina äventyr.



Med vänlig hälsning,

Kristin EF High School Year

2011-08-25 @ 14:18:45
Postat av: Mamma

Idag har EF i Sverige ringt. Hon undrade hur du ställde dig till en utbytes student tillfälligt i ditt Monica hem ? Hon sade att det gällde en tysk flicka som fått plats på skolan men inte har någonstans att bo. Jag sade att du innan du åkte tyckte det skulle vara kul med två studenter men samtidigt vet jag inte stort huset är - om det kommer en person till - funkar det ? Vi som föräldrar ska i vilket fall som helst godkänna och Skriva på ett dokument - om det blir att det funkar och är ok,. Det var HHådding, som ringde. Kram mamma

2011-08-25 @ 19:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0