biltvätt för hand

Hejsan,
Idag var vi och mötte Alishia, från Italien. Hon bor inte hos mig... utan hos Marissa, min IEC.

Efter det åkte vi och shoppade lite, glömde mina pengar hemma, så köpte inget. Sedan åkte vi hem och senare mot kvällen åt vi kyckling tacos! Mums!

Sedan hjälpte jag till att tvätta bilen, och sedan satt vi ute och pratade tills klockan 12. (en timme sedan)

Angående reväskorna, tomma resväskor så slipper ni betala så mycket för nya bagage... haha!

Nu ska jag sova
God natt och sov så gott! (eller godmorgon och ha en bra dag!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Farmor och farfar hälsar och tackar Så jättemycket för vykortet. De tyckte det var så fantastiskt att du tänkt på dem. Imorgon fyller Albert år och kommer firas på Solvägen. Tacos med kyckling lät underbart idag har jag gjort spagetti carbonara som även Lars och Violla tyckte mycket om. Kanske din värdfamilj också skulle tycka om? Hur ser dina frukostar ut - äter ni tillsammans eller när var och en går upp? Och så en nyfiken fråga till - är Monica hemma nu eller arbetAr hon fortfarande och ser det ut med pappan - har han semester eller arbetar han ?

Många kärleksfulla kramar från mamma

2011-08-04 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0