imron kommer jag vara trött

Hej,
kort nu...

Idag har det inte hänt mycket, har varit på Walmart, de har ALLT! Helt galet!

Imorn ska vi åka till Corpus, för Monicas mammas syster har någonting (just nu bor hon är). Så ska vi sova natten hos Monicas mamma. Men ska upp 5.30 för att vi ska åka klockan 6-6-30 imorn!

I Corpus ska vi shoppa och vara på stranden.

På lördag kommer det en till utbytesstudent, från Hong Kong. Han ska varken bo hos oss eller hos Marissa (min IEC). Och Christina ska jobba vid 5, så vid lunchtid (typ 2-3) så åker vi hemmåt.

Förlåt för alla tråkiga uppdateringar utan bilder, ni får klara er! God natt alihoppa!

Kommentarer
Postat av: sofia

Jag kanske låter hel korkad nu men vad är en iec??

Det låter som du har der bra !!!!<3

Kramisar Sofia

2011-08-05 @ 09:48:09
Postat av: Mamma

Jag trodde du skulle till din nya skola som idag men du åker till Corpus - hoppas du får em bra dag där - kan man vistas på stranden i värmen? Vilken dag är det du ska till skolan för val av klass ovh ämne ? Kram mamma

2011-08-05 @ 11:04:21
Postat av: Linnéa

Hur går det med engelskan?? Är det svårt att fatta vad alla säger pga dialekten mm eller använder dem konstiga uttryck??:)<3

2011-08-07 @ 23:31:59
URL: http://linneatullbergwordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0