inte så mycket

Hejsan,
det är faktiskt inte så mycket som händer här. Jag har kommit till en natt familj, uppe sent, allihoppa, och sover länge.

Matvanor: jag har inte använt en kniv, utom till att smöra på smör på mina pannkakor till frukost. Sedan äter vi inga speciellt tider här. Frukost runt 12 - 1. Middag igår var mackor. Och idag var det pizza.

Idag har vi varit åkt runt och Monica har gjort massor av saker, vet inte riktigt vad. Vi har och inhandlade lite småsaker. Och så var vi och såg Kung-fu-Panda 2 i 3D. Kostar då 2 dollar mer - alltså ungefär 30 kronor eller något liknande! Kul film, men den igår var mycket roligare!

Jag har planeter ovanför mitt huvud när jag sover, självlysnade, det är så gulligt! Som stjärnorna i taket på campuset.

Jag och Monica tog även en promenad vid 10, gick tre varv runt kvateret. Det var trvligt och vi pratade om lite allt möjligt.

Monica är ute och går med grannen, så ska stanna uppe några minuter till. Och när hon kommer hem ska jag gå och lägga mig... Har fortfarande några timmar att sova igen. Tyvärr är jag rikgit trött.

Imorn ska vi åka till ett mall tror jag, eftersom Christina skulle köpa lite saker.

Skolan börjar den 22:a Augusti... Vad jag ska göra tills dess vet jag inte... Vi får se! :)

Godnatt allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Pappa

En lugnare period nu. Tre veckor innan skolstarten. För sen börjar en ny tid igen med massor av nya kontakter. Ta dan som den kommer. Kan vara bra att komma ner i tempo för det har nu varit intensivt för dig. Kram pappa

2011-08-02 @ 11:19:01
Postat av: Linnéa

Låter som du har det bra:D vad tyckte dem om alla Sverige presenter ??;)<33

2011-08-02 @ 11:23:59
URL: http://linneatullbergwordpress.com
Postat av: Clara

Låter som att du har fått en väldigt bra familj, ni kommer säkert att göra massa roliga saker innan skolan börjar! Klarar du dig i värmen förresten? ;)<3

2011-08-02 @ 13:39:57
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Emma

Det låter som om du har det underbart. OCH JAG VET! Att gå på bio är helt sjuukt billigt!

Saknar dig jättemycket, men nu får du gå och make some friends. <3

2011-08-02 @ 14:09:24
URL: http://tepaus.soclog.com
Postat av: Lotta Beckman

Hej Mikaela!

Jag, Einar och Svante är ute på Ljusterö. Vi stormtrivs men saknar dig. Kul att följa dina äventyr och se att du trivs. Kram från oss alla -:)

2011-08-02 @ 21:05:36
Postat av: Madeleine

Hej Mikaela ! Vad kul att du trivs, är det varmt där, här på ljusterö är det i alla fall fint väder. Förresten så hade Dissi någon fästing sak vid ögat, jag vet inte om det var en fästing eller någon slags blod-blåsa, för den blödde massa ( inte från Dissi utan från saken. ) Men den är borta nu :)

Hoppas att du har det bra ,

Puss Madeleine <3 saknar dig

2011-08-02 @ 22:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0