Levi's

Hej,
ska sova nu, men ville bara berätta att vi åkte till ett outlet idag. Typ en timme ifrån där vi bor. Inte ens det. Men gissa vad? Jag köpte jeans (tänk inte på att det är varm, för jag har jeans varje dag. det är kallt inne!) Men jag köpte två par från Levi's för 150 kronor - 21 dollar! HELT GALET! I sveige skulle två par från Levi's kosta MINST 1000 kronor!

Mamma och Pappa, när ni kommer och plockar upp mig, se till att ha tomma resväskor!

imorn ska vi upp tidigt (9.30) för vi ska till flygplatsen, för jag ska flyga hem! Nej skojjar såklart! Vi ska möta upp min IEC andra utbytesstudent från Italien (tänker på dig mamma). Hon landar 11.30.

Godnatt, Puss och Kram. Och tack för alla kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tomma resväskor. Varför då. Är resväskor dyra i Texas??

2011-08-03 @ 09:40:53
Postat av: Mamma

Yes, vi kommer med tomma väskor... Hoppas det blir en trevlig italiensk tjej spm kommer. Pappa o jag pratade om det på morgonen att man kanske vänder på dygnet då man på kväll/natt kan vistas utomhus. Var beredd på en råförskylning snart... kontrasterna inne och ute med kyla och värme brukar ta hårt på immumförsvaret. Älskar dig - kram mamma

2011-08-03 @ 09:43:38
Postat av: sara

får man beställa ????? skulle gärna vilja ha ett par na jeans ;)

puss på dig <3

2011-08-03 @ 11:52:22
URL: http://sarabergius.tumblr.com
Postat av: Emma

Jag vet. Allt är sjuukt billigt! Du får nog inhandla ett par (typ 5) nya resväskor ;) hoppas tjejen är trevlig och att ni kommer trivas tillsammans! Puss och kram <3

2011-08-03 @ 20:46:47
Postat av: sofia

Ska den italienska tjejen också bo i din värdfamilj??

Jag trodde bara man bodde en !?

Jag vill också åka till en sådan outlet , dåligt att de inte finns i Sverige :( , men lyllos dig !!:)

Kramar och pussar Sofia

2011-08-03 @ 20:53:40
Postat av: clara

älskar outlet shopping, så awesome med billiga kläder :D håller med emma, 5 resväskor är nog behövligt! vem är den italienska tjejen? <3

2011-08-03 @ 23:08:50
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: sofia

Ska den italienska tjejen också bo i din värdfamilj??

Jag trodde bara man bodde en !?

Jag vill också åka till en sådan outlet , dåligt att de inte finns i Sverige :( , men lyllos dig !!:)

Kramar och pussar Sofia

2011-08-04 @ 14:48:34
Postat av: sofia

Ska den italienska tjejen också bo i din värdfamilj??

Jag trodde bara man bodde en !?

Jag vill också åka till en sådan outlet , dåligt att de inte finns i Sverige :( , men lyllos dig !!:)

Kramar och pussar Sofia

2011-08-04 @ 14:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0