nu är mitt schema fixat och klart

Hej allesammans!

Nu ska jag köra en kortis på varje lektion... Nu är ju som rubriken visar mitt schema rätt, och jag är nöjd!

Eng 3 - vi kom till skolan halv åtta ungefär och satt och väntade för att prata med en counsler och sedan pratade med henne under hela första lektionen. Eller inte hela för jag han till engelskan typ 10 minuter och han göra allt som de andra höll på med. Om de hade hållt på med det hela lektionen vet jag inte... Men snabb var jag i alla fall. Hoppas det blir en rolig klass, för den klassen är lite längre än alla andra typ. För vi ska typ äta frukost under den.

--- Måste bara säga att jag sitter och tuggar citronpaj tugummi ---

Teater  - Ny grupp, samma lärare, och lekte typ skäppsbruten. FÖRST lekte vi blinda, i par och den ena skulle leda den andra med en bindel för ögonen genom ett kaos av stolar. SEDAN lekte vi skeppsbrutna och skulle gå på en tygbit across rummet och sedan typ kasta tillbaka den så nästa kunde gå över. Det är kul med lekar!

Algebra 2 - våran lärare var inte där så vi hade en SUB - vikarie -. Och gjorde ett leta-ord-bland-tusen-andra-bokstäver.

Lunch - det var typ pizza, ni vet sån där vikt över. Det var faktiskt ganska gott. Och till det typ ärtor och lite andra grönsaker, effterrätt (typ) bestående av annanas och annan frukot, väligt lite av båda två. Och sedan chokladmjölk utan fett, haha! Den smakar riktigt gott faktiskt!

Physics - (fysik) - Vi typ ritade saker, och sedan gick och hämade super tjocka böcker!!! HOPPAS INTE VI SKA LÄSA ALLT I DEN!!! Men den stannar hemma hela året, phu, slipper ha den i väskan varenda dag!!!

US History - Gjorde typ analysera bilder, som jag suger på. Aja, behöver inte ha bra betyg här, haha.

cooking - de kallar det något annat, med det är typ som hemkunskap. Blir säkert kul. Men hon pratade oavbrutet hela lektionen. Sömning klass som gick ut ur klassrummet.

sport - vad vi gjorde, jo jag gick helt vilse. Fick hjälp av någon och kom in i gymnasiksalen, där jag inte skulle vara. Och så hjälpte min historia lärare, som var där och skulle coacha någonting. Sedan kom jag in i omklädningsrummet och där pratade läraren. Sedan gick vi till gym-salen, där jag var från början. Där vi blev upropade och sedan fick sätta oss och prata hela lektionen! OCH VET NI VAD LÄRAREN SA NÄR HON ROPADE UP?!?!? Hon typ: killar fråga henne till balen innan hon blir tagen. För hon blir tagen inom någon vecka! FATTA VAD PINSAMT!!!

När lektionen var över så gick vi till bussen, åkte hem. och jag ringde och pratade med pappa! Det var riktigt riktigt riktigt trevligt!

Sedan åkte vi till HEB, typ allt affär, och de köpte middag. och jag köpte 6 paket tugummi för 28 kronor!!!!! Typ 15 tuggumin i ett paket! Och 5 spiraler för 7 kronor. Och 3 paket lösa pappet. Behöver i klassen. Ganska bra kap tycker jag allt. Fick allt för 6/7 dollar.

Nu ska jag typ gå och äta. Mums, är hungig! missade frukost för vi var hos counselor:n. Sedan ska jag springa ikväll, förhoppningvis, om maten inte blir för sent. Norby grillar typ, och det tar ett tag.

Ännu ett långt tråkigt bildlöst inlägg. Förlåt, ska lägga up en bild innan min kamera exploderar, haha! Tidigt godnatt på er alla! Sov sött och dröm om mig! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Kurt hälsar att jag skulle säga att han är hemsk !



Kurt är hemsk ! Vi har honom i data (:

2011-08-26 @ 13:41:56
Postat av: Mamma

Läste kommentaren ovanför och undrade vad som menades först. Förstod - efter en stund att det var din matte lärare Madeleine menade....(Trodde det var min pappa och fattade absolut ingenting)

Jag har mailat över recepten på din mailadress.

Ring när du kan efter skolan idag. Har pratat med EF i Sverige igen, och att det är en fråga om en Österrikes flicka som eventuellt ska ha ett tillfälligt boende hos er? Kram Mamma

2011-08-26 @ 19:25:27
Postat av: Pappa

Det blir en stående fråga varje dag. Har hon sagt ja till balen. Vi får väl gissa på ett datum. Jag hade redan frågat. Kram

2011-08-26 @ 20:13:22
Postat av: mamma

Härligt att bli uppmärksammand - skönast utan pinsamheter förståss. (Är dem blyga-kanske dem inte ens vågar..). Idag läste jag på en skylt från ett företag " Utsidan-Trygg & Insidan- Snygg" Är väl toppen bra om både ut och insidan är trygg och snygg. Kram trygga snyggingen/mamma

2011-08-26 @ 22:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0