nytt rum

Heeeeeeej,
nej jag har inte ett nytt rum. Men allt i mitt rum är ändrat och nytt. (eller christinas gammla saker). Så jag har en mindre säng, och ljusare möbler, där lådorna är jätteirriterande för de går knappt att stänga!!! De är fina men super jobbiga!!!

Här i detta hus ska ALLA lampor vara släkta om man inte är i rummet, och då helst bara använda en. Stooooor skillnad från hemma. Det är mörkt överallt, och lilla mikaela är mörkrädd.

Och jag måste berätta om teatern. Vi lekte med ballonger igen. Och någonstans i mitten så lekte vi leken då man knöt fast dem runt fotleden och skulle spränga varandras. Tillslut var det bara jag och en annan från mitt lag kvar. Och vi "tävlade" mot varandra. Och jag van! Behöver bara säga att jag är bäst på att spränga ballonger! hahahhaha!

PE, jag tror jag måste ändra den. Vi har idortt i 20 minuter, och det är inte kul och inte jobbigt!!! Då gör jag faktikt hellre något annat! Och vi är ute under de 20 minuterna och mina ben och armar blir röda som tomater, OCH jag använder solkräm!!! Ush vad jobbigt det är att vara blekfis nummero ett. Om ni förstår är det ganska kul också, och att vara den enda med super blont och RIKTIGT blont hår. Och super lång... Haha, alla tittar på mig, och sedan ner på mina fötter för att se om jag har klackar på mig!

Mer har jag inte att berätta! Imorn MÅSTE jag springa.... inte hamna på latsidan. Om 30 minuter måste jag sova!

såååååå natti natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade Miranda med mig i bilen idag och hon skulle kommentera via min mobil men hon fick inte till det rikttigt(inte bara jag alltså... Hon hälsar.Cecilia ska ställa ut på en mässa med sina tyger hon designat. Om du vill kan du titta på dem på www.tingo.se. Jag ska vara med och hjälpa henne med försäljning hela helgen. Tjusigt om du skulle ha klackar.. Nyfiken - vill du så får du gärna ta någon bild från skolan och hur det ser ut på ditt nygamla rum.... Kram Mamma

2011-08-31 @ 20:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0