10 dagar till Jul!

Hejsan,
jag sitter här och tittade precis klart på julkaländern. Någon som vet var de spelar in, sitter och tittar på en dokumentär om huvudpersonen. Så hoppas jag får veta. Tror fortfarande de är på skansen.

Min dag började med att jag vaknade av mig själv, troligtvis för att jag somnade i tid över huvud taget. Men jag somnade om mina 10 minuter, som alltid.

Åt min och alessias frukost. Och sedan så lämnade jag av min tjocktröja i skåpet, för det var varm ute!

Engelska, så hade jag final-test. Det gick bra.

Teater, biblioteket igen och gjorde något tråkigt projekt papper om någon.

Algebra, repeterade. Och jag har ett test imorn, ska plugga under teatern.

Lunch, gick med Hayley och skrev upp mig til ett basketboll match som vi har mot lärarna på fredag. Det är hennes födelsedags present, vill egentligen inte göra det. Haha, men det blir säkert kul! :)

Fysik, tog ett test som ska fortsättas imorn.

Us History, fick 100 på mitt test -alla rätt!! Stolt!

Sociology, skrev massor, alla mina journals så jag är klar! och jag behöver inte göra final projektet för jag gjorde på sverige presentation. Glad för det!

Soccer, vi sprang ute som igår och gjorde ben övningar. För snabbhet och rörlighet.

Efter skolan så stannade jag för träning. Sprang först 3 varv utan sprint. Sedan sprnag vi och dribblade och höll hand och sedan gjorde andra övningar. Dribbling övningar. Och sedan så var vi i weight room och var duktiga.

Åkte bussen hem. Hemma åt jag mat - ägg och tuna mackor. Och sedan så satt jag här. Inte mer med det.
Nu ska jag duscha och gå och lägga mig!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Erika

De spelar in på Skansen!! Hoppas du har det underbart i USA och god jul, vi får skypa nån dag :) Puss

2011-12-15 @ 16:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0