Basketball vs Teachers

Hejsan,
jag är något så frukatansvärt trött just nu. Somnade precis nu när jag och Ines tittade på Wall:e. Har soveit typ 30 minuter och vaknade precis och gjorde mig ironing och nu sitter jag här och skriver detta så jag kan sova så snabbt som möjligt.

Annars var min dag bra! Jag gick från klass till klass och gjorde mest ingenting. Ingenting i engelska, ingenting i teater (letade efter rektorn), ingenting i Algrebra.

Lunch då jag var med Hayley.

Rättade 3 frågor på fysiken och gjorde inget mer... Ingenting i Us History. I mitten av den perioden så gick jag till gymmet för Basketbollmatchen.

Först så spelade Juniorerna mot Seniorerna. En senior var klantig nog att ge oss två poäng så därför van vi. Jag var den enda junior tjejen. 3 tjejer i senior laget. 

Eftersom vi van så spelade vi mot lärarna. I början ledde lärarna men vi om ikapp och det slutade med övertid och vi van med en poäng, 47-48! Det var roligt och det var många som sa "duktigt spelat" trots att jag inte gjorde någonting. Bara för att jag är utbytesstudent måste jag nog säga...

Tog bussen hem och hemma åt jag frukost till Middag.

Jag pratade med några vänner och gjorde inte mycket. Skulle egentligen gått ut, men de blev inte så. Tog för lång tid och jag somnade typ. Så jag och Ines började titta på Wall:e och nu kan ni börja läsa från början.

Godnatt!
jag har tyvärr ingen match imorn, den blev inställd! Jag som ville spela - så jag har inga planer för imorgon what so ever. Hoppas jag kan hitta på något att göra!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Idag sista dagen för din gäst. Andreas flyttar ut imorgon så ikväll skall vi väl ha en middag med honom. Jag har kommit på hur jag skall göra för att golvet i ditt rum skall vara fritt från saker och kläder. Fido. Jag berättar om det vid en skype! Taskigt med träning några dar så det blir väl till kvällen. Kramar Pappa

2011-12-17 @ 12:41:28
Postat av: Mamma

Godnatt - firat av Andreas med god middag och

trevliga samtal. Ska upp 7 imorgonbitti & till

Torshälla med kund. Skype imorgon igen???

Vi hörs älskade Du

Kram mamma

2011-12-17 @ 23:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0