Christmas day

Merry Christmas
så som man säger här i usa. Och idag är det dagen då man säger de till varandra, så marry Christmas allihoppa.

Jag vaknade klockan 1 imorse, och gick inte up ur sängen förens klockan typ 2. Jag tog en dusch jag pratade även lite med Clara.

Vid halv 4 ungefär åt vi frukost. Haha, det känndes som klockan var 11. Åt pannkakor, potatis, ägg och skinka. Mums!

Sedan vet jag inte riktigt vad jag ska gjorde... Norby's pappa och hans "flickvän" Julie kom. Vi åt kalkon och potatismos. De som de äter till Jul här. Saknar det svenska julbordet.

Jag åkte sedan till bion med Jaime. Vi såg Puss in Boots, det var en riktigt rolig film och katten är något frukstansvärt söt! :)
Han visa mig en bild på sin telefon där de det var pokemon han hade döpt till
MIKAELA
WOULD
YOU
BE
MY
GIRLFRIEND
tänkte att ni ville veta... Mer vet jag inte vad jag ska säga. Jag kom hem och pratade med Monica:) Gick superbra

Jag tittade klart på Julkaländer, fattar inte att tiden har gått så fort? Den var i alla fall super bra, den bästa någonsin skulle jag säga. Men jobbigt nog med fader-dotter realtionen.

Nu ska jag sova, imorn vet jag inte vad jag ska göra. Det kommer upp här på bloggen i alla fall. Monica åker till San Antonio för att träffa Sandra och hennes barn. Ha en liten sen julafton, jag kan inte följa med pga. min soccer träning och min match.

Ja, jag hade en superbra dag, hoppas ni med!
Min familj, jag saknar er och förväntar mig att få höra allt om era julklappar imorn.
Godnatt, dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi är redo att tala om allt vad tomten hade i sitt bagage. ..

Grattis med Monica samtal och lyckad träff med Jamie. Njut att livet och allt som nuet ger.

Annandagsmorgon och vi har ännu inte sett sista delen av julkalendern men som du skriver är den toppenbra..

Martin pusslar, Markus spelar iPod,, jag skriver på min bästa julklapp vår iPad och Madeleline virkar och ser på Tv. Inga speciella planer på dagen annat än att jag ska köra morfar till centralen där han tar tåget till Varberg. Den här

displayen är underbar att skriva på !.

Kram och ha en härlig dag

Ps ) Har du berättat om våra jular i Sverige ? Verkar som de inte firar lika stort som vi - är det så tycker du ?

Mamma

2011-12-26 @ 11:22:58
Postat av: Pappa

Ja, Carina o jag misstänkte nog att det fanns någon annan med också. Vilken julklapp. Man kan väl säga grattis även om det inte var en julklapp i vanlig mening. Då behöver inte jag oroa mig för om du har något kul för dig eller inte. kramar pappa

2011-12-26 @ 11:33:44
Postat av: Linnéa

åhhh han är så söt (eller han verkar iaf, eftersom jag inte träffat honom) :P<3

2011-12-28 @ 00:58:48
URL: http://linneatullberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0