Christmas Party

Hallå,
idag har varit ännu en seg dag.

Vaknade up vid 10-tiden och skypade med mamma och pappa i en timme. Och sedan ännu en timme med Markus och Madeleine, många goda skratt då de bara bråkade om vem skulle sitta i min saccosäck. Haha, den är stor nog åt dem båda!

Sedan så tittade jag på Pirats of the Caribien med Ines. Chritina åkte iväg för att jobba. Först åt vi frukost också. Knasigt rörigt det blev.

Efter först och andra halvan av serien så gjorde vi svenska pannkakor. Eller jag gjorde. Det var mums och Ines gillade dem!

Marissa ringde också och sa frågade om jag ville följa med till ett Chritmas Party. Jag sa jag för jag hade inget annat att göra... Så de kom för oss, de släppte av Ines hos en kompis som hade någon fest eller nåt. Och sedan åkte vi iväg dit.

Det var inte så jättekul, pratade bara med Alessia och Hayley. Åt mat. Och det var ganska stelt. Men det var bättre än att inte göra någonting!

Vi lämnade vid klockan halv 12 och vi plockade up Ines och sedan åkte vi hem. Var hemma 12 och nu ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig!
Som sagt, inte så mycket har hänt.
Godnatt:)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Söndag kväll , i sängen efter jacuzzi, ljuvligt

skönt. Har varit med en trevlig tandläkare i Torshälla.

Kommer nog köpa en utrustning och annat för

ca 250 000 kr nästa - känns bra...

Vi har satt in granen - den blev fin. Har ätit ris

och lax i ugn med soya och olivolja med ärtor &

broccoli.

Kram kram mamma

2011-12-18 @ 22:39:33
Postat av: Mamma

Söndag kväll , i sängen efter jacuzzi, ljuvligt

skönt. Har varit med en trevlig tandläkare i Torshälla.

Kommer nog köpa en utrustning och annat för

ca 250 000 kr nästa - känns bra...

Vi har satt in granen - den blev fin. Har ätit ris

och lax i ugn med soya och olivolja med ärtor &

broccoli.

Kram kram mamma

2011-12-18 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0