dan före dopparedan

Hejsan,
egentligen är det julafton nu. För klockan är 00.30. Har precis slagit in mina sista presenter. Det är väl de bästa jag har gjort idag.

Jag vaknade up vid typ halv 12. Och vad gjorde jag efter det? damsög mitt rum och pratade lite med min familj via skype. Morfar, Madde och pappa mest. Åh det börjar bli lite jobbigt alltså, hemlängtan kommer krypande när de sitter och äter kola och lussebullar i ansiktet på mig. Alla tillsammans och jag är 8850 km iväg från dem!

Jag åt frukost vid typ 2 tror jag, ägg tackos. Sedan satte jag mig och prade med mamma.

Alla andra åkte iväg till HEB för att handla mat och lite annat, men jag bestämmde mig för att stanna hemma. Jag satt med det mamma länge och sedan med några vänner:)

Jag tog en snabb dusch och sedan var de hemma. Jag vet inte vad tiden tog vägen riktigt... De lagade mat, sallad och bakad potatis och friterade räkor och fisk. Det var super gott!! Har inte ätit räker på jättelänge!

Sedan så tittade vi på film, förvånade? Vi tittade på någon hemsk film, jätteäcklig! Wrong Turn4, handlade om ett mentalsjukhus typ där patientena hade rymt massor av år tidigare, och de kom några personer där som mentalpatienterna mördade på jätthemska sätt. Usch och fy, hemskaste filmen jag har sett!

Jag slog in mina sista presenter och nu siter vi och tittar på Cujo, en film om en hund som har rabies...

Inatt sov jag inte så bra, det kändes som om de skulle vara julafton idag. Kan aldrig sova innan julafton eller min födelsedag. Hoppas jag kan sova bättre inatt!

Vet inte vad jag ska göra imorn riktigt, vi får se:)
ni får veta imorn, precis som jag haha.
GODNATT
hoppas ni alla har en UNDERBAR julafton!
♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Julaftonskväll och alla verkar nöjda. Redo för

Skype om du vill och kan..kram mamma

2011-12-24 @ 22:41:13
Postat av: Pappa

Sökt dig igen på Skype o viber. Sent nu. Alla gått o lagt sig. God jul min kära dotter o jag hoppas tomten hann med dig också. Massor med julkramar. Pappa

2011-12-25 @ 00:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0