en helt vanlig dag:)

Hejsan,
trött Mikaela här! Klockan är alldeles för sent igen... men så är det när man inte kommer hem förens klockan halv åtta och är en lat liten tjej.

Jag gick till skolan imorse, det var trevligt. Hade engelska då läraren flyttade på mig till en stol som kallas helvetet, för jag pratade... opps.

Teater, då jag räknade stolar. Det var inte mer med det.

Albebra, då jag förstår vad vi gör!:)

Lunch, det var faktiskt en riktig hamburgare.

Fysik, nu händer det saker. Hayley och två andra personer kom och knackade på min dörr för att vi skulle ta kort för årsboken. Så vi gick först runt och letade efter Alessia och Ines, och sedan så tog vi massssssoooor av foton. Var runt lite överallt - för yearbook! När (om) jag får dem så lägger jag in så jag kan visa er. Tyckte de var fina.

Kom tillbaka sent till min US History klass där vi fick ett papper för imorn har vi ett stort test... så det är det jag har suttit och "pluggat" till nu. Ska repetera hela dagen imorn!!!

Sociology, då jag inte kommer ihåg riktigt.... han pratade säkert. Han kallar mig rapunzel om jag inte berättade det. Min favoritlärare typ, han är rolig.

Soccer, först så var vi i utrustningsrummet i evugheter och sedan vrämde vi up.

När vi stannade efter skolan så tränade vi positioner och sedan så spelade vi lite och sedan till weight room. Duktig flicka!

Gick till doc's och fick is för mina smalben. Sedan tog vi bussen hem. Hemma åt jag massssssor av mat. usch och fy, och sedan massor av kakor och choklad som jag fick av mamma! Och tandborstar, mjuka! <3 de är så frukatsnsvärt hårda här! Så nu kan jag slänga min som jag ha rhaft alldeles för länge!

Sedan satte jag mig och gjrode mitt sverige projekt. Tror jag är klar. Och sedan Us history.

Damsög mitt rum också.

Min säng är super stökig och jag har inga batterier kvar i datorn och jag måste ta en dusch och sova! Så Godnatt, ha en bra dag imron!!!
puss


Kommentarer
Postat av: pappa

Det är skönt att kunna följa dina sovvanor per distans. Jag vet när du är uppe eftersom om jag skall iväg tidigt på morgonen finns inte bloggen att läsa utan jag får börja med tidiningen. Först nu när jag är på jobbet så har jag kunnat läsa dagens blogg. Så nu var detta också en bra dag. Kram Pappa

2011-12-13 @ 15:11:04
Postat av: pappa

Bara för info nu på kvällen. Cykling, situps, hantlar.



Kram pappa

2011-12-13 @ 21:16:36
Postat av: Mamma

Jag hinner inte med dagarna just nu de bara rusar iväg.

Ligger nyduschad i vattensängen med iphone- har

nu läst ikapp mig på din blogg. Härligt att se film allihop

tillsammans. Underbart med läraren i sociologi,

Kurt & Jacob var nog dina favoriter i Bergtorp?

Upplever du fortfarande att det du handlar är

superbilligt eller har du vant dig. Ser fram emot year

book bilder, gulligt med ögonfransarna & ögonen-

du få söka som modell i Sverige... Eller så kollar

du Ellen Ford när du nu är i USA-har iallafall

varit den största modellagenturen. Morfar Kurt

kommer fira jul med oss - ska hämta honom i

Varberg den 22 december. GodNatt vi hörs imorrn..

Kram min underbara dotter

Mamma

2011-12-13 @ 23:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0