gått runt och tittat på film, är vad jag har gjort idag :)

Hejsan,
2 dagar då maninte får ha sina ryggsäckar i skolan nu. För SNART ÄR DET LOV! Det är väl lite blandade kännslor på de hållet, hoppas jag hittar på massor av saker att göra så jag inte får tonvis av hemlängtan!

Jag vaknade inte up förends klockan 7, för Christina hade bilen... så vi var där strax innan 8, vanligtvis är vi där 20 i för att äta frukost.

Första perioden så var läraren sen. Jag ville gå och lämna mina saker i mitt soccer-locker. Men det kom in en tant som bara skrek på oss, och sedan fick jag ett pass av en annan lärare. Så jag gick, men jag mötte tanten i korridoren och hon bara skrek ännu mer. Jag förökte förklara för henne att jag hade ett pass och allting, men hon bara ignorerade det. Var så himla irriterad! Hon kom senare in i klassrummet igen, (då läraren var där) och sa till Miss Sanchez att jag ville gå, och ALLA mina klasskompisar sa att jag hade fått ett pass. Och jag förklarade och då blev hon bara ännu surare. Hennes fel att hon är dum nog att bara skrika på personer och inte lyssna, hennes fel om personer blir irriterade på henne då!!!

I alla fall, alla hade med sig något (nästan alla) så vi hade ett Party i klassen. Så där var min frukost! Tameles, kakor, juice åt jag. Och så fanns det chips och läsk men det unvek jag. Vi stannade där längre också, hade reading hour schema. Vi tittade på Home Alone, och jag målade mina naglar röda.

Skrev även ett "brev" till vice-rektorn om Hawaii resan. Så under nästa period så gick jag och en kompis och lämnade av det till en person. Sedan gick vi runt och pratade. Vi gick till mitt klassrum och spelade UNO. Haha de är typ helt fashinerade över att jag kan blande kort på rätt sätt!!! Ett av mina favoritspel måste jag medge!

Gick till Algrebra där vi tittade på en ap-film och jag sov.

Lunch dit jag inte ville gå, fruktade en food fight! Och jag var propmätt från frukosten dessutom. Så jag gick till Teater rummet och tittade på film! :)

Hade fysik, och jag och AnaKaren gick runt och letade efter någonstans att köpa billjeter för morgondagens talangshow, men de är inte säkert att det blir av. Och sedan så gick jag och hämtade upp Hawaii pappret, som inte var påskrivet. Så jag gick till cafeterian och letade efter en vice-vice-rektor eller något. Och de sa åt mig att komma tillbaka imorn... Det var evigheter det här alltså! Bara skriva, "vi vet att Mikaela kommer vara borta men vi kan inte ursäkta det" Herregud vad den här skolan är strikt!
BTW, de tittade på en film på fysiken också men missade hela för vi var ute och gick...

Sedan hade jag US History, där jag sov medan de tittade på någon film. Har ingen aning om vad den handlade om.

Sociology, då vi "tittade" på  annan film. Jag pratade med mina kompisar och de lekte med mitt hår:) Älskar när personer gör det!!!

Sedan gick jag till soccer där vi pratade... min lärare var sen. Men vi vade trevligt. Har riktigt roligt med mina soccer tjejer:)

Vi stannade efter först i weight room-et då vi maxade. För att se hur mycket man kunde ta. Och sedan så spelade vi utomhus... eller de spelade, han lät mig aldrig spela... Whatever, hans fel om han inte vill at jag ska bli bättre! Känns ju lite sur.

Vi valde även nummer för tröjorna. Det var efter de som hade varit där mest. Jag valde som tvåa och valde #14! :) förutom mig var det 3 andra som ville ha det nummret.

Vi tog bussan hem som tog en evighet, det var bara en buss som tog alla soccer tjejer ovh vi åkte runt till jag-var-inte-var. Tog typ en timme.

Hemma så åt jag två korvar i bröd.

Nu sitter jag här och ska ta en dusch och gå och lägga mig - kort dag i skolan imorgon. Vi får se, berättar!
GODNATT! :)

Kommentarer
Postat av: pappa

Just tränat cykling, situps och hantlar. Kort dag imorgon. Hoppas kul dag för dig imorgon. Ett hel termin. Inte klok. Både länge och kort på en och samma gång. Kramar pappa

2011-12-20 @ 21:22:50
Postat av: Mamma

Heldag för mig i Torshälla. Internationellt med

Internationella leverantörer. Gillar jag.

Ta ut glädjen av en hel termin i USA & jag tror

Du kommer att fylla tiden bra med aktiviteter-även

Om ledigheten kan bli med mer hemlängtan än

du önskar.

Skrikiga människor är verkligen otrevliga - att

hon har mage att skämma ut sig känns ju

nästan lustigt. Det drabbar henne mest... Det

verkar hon nog inte förstå själv.

Kram & godnatt kära dotter Mamma

2011-12-20 @ 22:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0