grounded.....

Hejsan,
riktigt kul liv jag har...
jag har varit typ irriterad hela dagen och har inte gjort ett skit.

Klockan 2 på natten så ringde världens bästa mamma mig. Jag berättade allt som hade hänt, inte för att de kan göra något. Men jag ville ha deras stöd, världens bästa mamma! <3

Jag somnade om och gick up klockan 7 igen. Träning i skolan. Så vi gick till Leo's och där åt vi frukost tacosar och satt och pratade om mitt lilla problem... Tydligen hade Marissa sagt massor om att jag hade varit ute och gjort massor av saker som jag inte hade sagt och så vidare. Blir så himla irriterad, eftersom jag har inte gjort ett skit fel!

Träningen så sprang vi en massor och sedan övade vi på possitioner(har ingen aning om hur man stavar det). Träningen var mycket roligare idag än igår i alla fall för Hayley och Alessia var där. Mina två tjejer, vi är typ vår egna grupp.

Träffade även Jaime, så att vara i skolan var det bästa med hela dagen.

Vi var de första som blev avsläppta av bussen. Hemma så gjorde jag inte mycket, jag tittade lite smått på datorn. Jag och Ines spelade Uno och Set och pratade om familjer hemma och allt som pågår just nu. Jag är inte ensam på min sida, och hon är mitt vittne till att jag har varit hemma och allt.

Monica skickade ett sms och sa åt mig att ringa henne från hemtelefonnummret, testar hon mig ännu mer om att jag är hemma? Ahhhh jag är så arg! Hon sa att hon var ledsen (eller hur?) att jag inte kunde gå ut, men hon behövde klargöra lite saker innan. Fortfarande --> jag har inte gjort något fel!!!

Sitter framför datorn, med mobilen och jag måste sova.

Hoppas jag kan gå till min match imorn... Jag ska fråga imorn, om inte kommer jag bli helt galen. Åh jag önskar att världens bästa föräldrar kunde vara här, för detta skulle aldrig hända hemma! Alla jag har pratat med är på min sida, det här är inte rättvist!

Jag är på misshumör och vill bara gråta. Jag ska ta en dusch och gå och lägga mig. Kanske Hayley kommer hit 5 på morgonen för Alessia åker till Florida, och kanske så åker Marissa till Corpus och Hayley ska sova här tills på onsdag.

Som sagt
Godnatt, håll alla era tummar för mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :) hej jag har följt din blogg sedan du startade den och tycker att det är jättekul att läsa om allt du gör :)

Bara en fråga, vem är Jamie? :)

2011-12-30 @ 17:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0