Home game

Hejsan,

klockan 5 så ringde min mobil imorse. Av Hayley som kom in och tog över min säng, haha skojjar bara. Släppte in henne och sedan så somnade vi om igen. Sov till klockan 9, då mitt alarm ringde och vi gick up gjorde oss iorning och sedan försökte hitta en ride till våran soccer match. Hemma game.

Hayley's vän kunde släppa av oss. Som tur var! Vi hade vita uniformer hemma som var helt genomskinliga. Kul att jag hade två tights och ett par shorts på mig i typ 25 grader. Tog fel trosor på mig, helt knall lila.... nu vet jag de tills nästa gång i alla fall.

Jag fick spela ganska mycket, som stopper. Och det gick skit i första halvleken. Andra spelade vi mycket bättre. Men de sköt in 2-0 på oss i första halvlek. Tyvärr.

Efter matchen så frågade Hayley om hon kunde åka med hennes kompis (samma) till whataburger och äta. Och det var okej, och även okej att jag kunde följa med. Men sedan fick jag ett sms om att jag skulle ringa henne från hemtelefonen när jag kom hem. Så mycket litar hon på mig.

Vi var hemma ungefär klockan halv 3 -3. Vi slängde sakerna på golvet och la oss i min säng. Jag, Hayley och Ines (ibland) pratade och Hayley somnade i typ 3 timmar. Ines var på sin dator. och jag spelade och lyssnade på musik på Hayley's Ipod.

Vi lämnade inte sängen förens klockan typ 7-8. Då vi började titta på en film, men Hayley och Ines var hungriga så vi gick ner och åt alldeles för mycket nudlar. Tvingade i oss det sista, för Monica kom hem när vi satt och åt.... Hon sa ingenting.

Jag och Ines diskade och sedan så gick vi upp till min säng igen. Jag skickade ettt sms till Monica och frågade om hon ville prata idag eller imorn. men hon åkte ut någonstans med Christina.

Jag spelade lite kort med Hayley och sedan kom Monica hem. Hon sa att hon hade hört massor av rykten om Jaime.... och att hon vet vem han är och så vidare. Hon vill bara göra klart med mina föräldrar att det är okej att jag går ut. Sedan berättade hon massor av saker som hon inte låter sina barn göra. Jag tänker inte ta det här på bloggen.

Nu ska jag sova, sov ca en halvtimme innan men jag är trött!

Godnatt
på bättre humör men väldigt många tankar snurrar i huvet just nu....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hörs av när du vaknat. Vi badar på Storhogna

Idag. Förstår att du har många tankar - låt dem få

ta lite tid att fundera över. När saker dyker upp

oväntat och inte som man själv tror att det är

får det ta tid så ring när du kan så får vi höra

mer. Hoppas du kunnat sova en del. Kram Mamma



2011-12-31 @ 11:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0