Jaha?

Hejsan,
här har ni en arg Mikaela. Trevigt, jag kommer till det senare.

Gick up klockan 7, och det slutade med sms att Hayley och Alessia kunde inte komma så jag tränade själv. Vi sprang och gjode sprinter och sedan så sköt vi mot målet.

Stod föresten och väntade på bussen i typ 30 minuter. Den kom inte förens förens klockan 8.20 och åkte runt allting.

Vi hade träning från klockan 9-11. Klockan 11 gjorde vi tygnlyftning.

Sedan tog jag bussen hem och åkte hem och gjorde ingenting.

Nu kommer vi till den roliga saken på dagen.... Jaime frågade om jag kunde åka och bowla. Så jag frågade Monica men hon sa nej. För hon behöver prata med mig om någonting... kul! Så nu har jag typ utegångförbud tills hon kommer hem och vi har pratat. Vet inte helt vad det är om men, tills dess måste jag stanna inne. Kan åka på min practice i skolan. Men inget annat. Och en av mina närmsta vänner har har ett födelsedagskalas som jag verkligen ville gå på, som jag nu inte kan! Gissa om jag är irriterad!

Jag pratade med Linnéa 7 timmar på skype. Så snällt av henne att försöka få mig på bättre humör. Lyckades gjorde hon! Och snällt av henne att hon försökte ringa mina föräldrar då jag inte har pengar på mobilen... so då vet ni varför någon tokringde er inatt....
Ring mig på mitt 956- nummer klockan 7.10 min tid. 14.10. Om de inte funkar inte skicka ett sms! Behöver få ert stöd!

Nu ska jag borsta tänderna och sedan gå och lägga mig!
Behöver sova av mig ilskan.
Godnatt
hoppas ni alla hade en bättre dag än min skit dag!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

I'm glad I could help :D



Älskar att skypa med dig <3<3

2011-12-29 @ 18:10:06
URL: http://linneatullberg.wordpress.com
Postat av: sara

Vad snackade ni om?? :S<3<3<3<3<3

2012-01-12 @ 12:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0