Julafton / Christmas Eve

God jul allihoppa!
ligger i min säng, vill bara sova. Jag är så himla trött. Mina planer lyckades väldigt bra för dagen - inte få massor av hemlängtan. Har knappt tänkt på det, undrat såklart vad ni alla gjorde, och om ni saknar mig... Jaja, massor av tankar.

Vaknade up klockan typ 12 tror jag, runt där som vanligt. Somnade inte förens klockan halv 4, men jag sov bra.

Jag åt ingen frukost, vet inte riktigt vad jag gjorde under morgonkvisten. Men ungefär halv 1 tror jag vi åkte iväg för att lämna Christina på jobbet och sedan så åkte vi till en annan bio salong där vi tittade på Footloos.

Alessia kom förbi och släpte av hennes present och jag gav henne hennes och hayleys.

I alla fall, vi tittade på Footloos (monicas favorit film, detta var bara en nyare vertion. Och när jag sa att jag hade varit och sett den så ville hon gå och se den. Och antingen så var det stanna hemma och få hemlängtan eller se den igen. Så såklart åkte jag med). Jag betalade för bion, 10 kronor var... asså fattar ni vad billigt det är?

Efter bion åkte vi till Whataburger precis utanför CHristinas jobb (för hon var nästan klar) Där jag åt "frukost" det var en slags hamburgare, supergod. Lunch eller middag. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga för klockan var halv 5. Och det var det enda rikiga målet jag åt. Åt massor av godis och sådan under kvällen...

När vi kom hem så gjorde jag och ines ett peparkakshus
det blev jättefint, hahah hade bara lite problem då det höll på att falla ihop. Taket höll på att trilla av. Men det blev fint tillslut.
 
Vi satt och spelade UNO i nästan 5 timmar. Bara en halvtimmes paus då vi gjorde cupcakes:)

Är de inte hur söta som helst?

20 minuter till tolv tvingade vi norby börja öppna sina paket. Han fick en liten kikare av mig. Som han blev glad för:)

Till Monica gav jag två ljus och sedan så gav jag henne och Norby en mini-svensk-flagga som hon blev super glad över, och en svensk årskalender.

Jag gav Ines en Snuggie, en filt med armar. Och av henne fick jag ett par örhängen och en blomma som man sätter i håret.

Christina gav jag ett sett med tre saker från Victoria Secret. Och jag fick ett fint armband av henne.

Av monica fick jag en lila bag från VS med tre saker i, godis och en samflingsak med 10 filmer.  

Alessia gav jag en cowboyhat och ett par rosa tofflor. Och av henne fick jag en julstrumpa med godis i.

Och tillHayley gav jag ett mobilsakl som är blått med ett gult korst på (ditmålat själv) så nu kommer hon aldrig glömma mig. haha!

MIna presenter, tyckte de blev väldigt fint!:)

Nu ska jag sova, klockan är för sent imorn. Imorn har jag nog planer jag berättar senare vad som händer:)
GOD JUL



Kommentarer
Postat av: Pappa

Härligt att du haft en trevlig julafton. Har undrat. Kollade på bloggen och först nu uppdaterad. Sov gott. Pappa

2011-12-25 @ 11:47:14
Postat av: Pappa

Härligt att du haft en trevlig julafton. Har undrat. Kollade på bloggen och först nu uppdaterad. Sov gott. Pappa

2011-12-25 @ 11:50:43
Postat av: Mamma

Juldagskväll och jag kan skriva med mina lärda skrivstilsfingrar på Tangentbordet då vi alla i famIljen Fått en IPad!. Bra eller hur, då vet du att den väntar på dig då du kommer hem.

Nu sitter vi vid TVn och ska se en film om Mozart, Morfar Mår fortfarande inte bra - han har influensa tror vi, Madeleine virkar, Markus spelar på nytt spel och Martin läser bok - en biografi om Steve Jobs.

Du är bäst - oavsett vad du har för utmaningar fixar du dem - en fantastisk egenskap som du själv skapat. Du är bäst på så många saker utan att behöva tävla i någon sport. Grattis att du klarade av gårdagen så bra som du gjorde och vilket tjusigt pepparskapshus!.

Kram mina kära dotter - säg bara till när du vill Skype<3

2011-12-25 @ 20:19:36
Postat av: Linnéa

Fina bilder:D



Träffas du kompisar utanför skolan ofta och har du mycket hem längtan?? Jag vet jag kan fråga dig på chatten men känner för en kommentar till :P

2011-12-28 @ 01:01:37
URL: http://linneatullberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0