Lucia ♥

Glad Lucia allihoppa!
jag ligger på min säng, helt känslomässig, och tittar på Lucia firandet på SvtPlay. Saknar allt det Svenska julfirandet, det måste jag medge!

Till min Lucia dag, var super trött när jag gick up imorse. Ville verkligen inte gå till skolan, ville bara sova! Gjorde mig i alla fall irogning och åt pannkakor i skolan.

Engelska, då vi fick polkagris stänger för att vi var duktiga och gick på ett rakt led igår.

Teater, då vi satt i bibloteket och jag gjorde klart mitt projekt om sveirge.

Algebra, hade en assignment och jag var den ända som blev klar.

Lunch, jag åt inte för min mage var upprörd.

Fysik, gjorde det jag skulle och pratade med läraren. Och pluggade även för mitt historia test lite snabbt.

Us history, vi repeterade inför provet och sedan tog vi testet. Termins test. Det var enkelt och jag tror 100 % att jag klarade det bra! :)

Sociology, vi gjrode något, han visade sin yearbook (gjorde vi även igår) Och sedan presenterde jag mitt Sverige projekt. Det va trevligt, tror jag?

Soccer, först satt vi och väntade medan Varsity valde kapten. Och sedan så gick vi och värmde upp och gjorde lite snabbhetsövningar. Och sedan gick vi ut och spelade på Bentson fältet. Först sprnag vi runt planen 4 gånger, med sprinter på kortsidorna, men ingen gjorde det typ... så när alla var klara gå jobbade vi på springter. Alldeles för mycket! Var såååå trött efteråt!

Det började regna också, så där underbart regn. Och solen sken. Och jag och Hayley var - OMG PRECIS SOM EN SOCCER FILM!!! Det var verkligen ett *movie moment*!

Sedan började det regna med och solen försvann bakom molnen så då försvan det, bara någon minut senare haha!

Lärde oss mer än positioner igen. Så jag fattar verkligen mer nu, och speciellt när man tittar på det på Tv:n man förstår exakt vad de gör. Det är coolt! Har aldrig tänkt på det innan.

Vi slutade klockan 6, och jag gick och fick is för mina ben. Och sedan så gick vi till cafeterian där Alessia hade en konsert. Vi missade hennes sole tyvärr... men det var värligt bra det vi hörde. Det var en tjej som sång en sång och jag fick gåshud, den tjejen kunde sjunga!

Bilderna tagna av Marissa - tagna av henne via facebook.

Marissa och hennes familj var där och lyssnade, så de skjutsade hem mig. Slapp åka bussen. Hemma åt jag mat och sedan låg och typ sov på sängen. Har inga läxor eller något. Bara massor av sluttest som de inte berättar när de är... Så strunt samma. Kommer gå bra hoppas jag.

Tog precis en dusch och nu ska jag sova, behöver sova ikapp några timmar. Ska speciellt göra det på lovet. Får lov om exakt en vecka. Vad vi hittar på då vet jag inte riktigt.

GODNATT! Och än en gång, glad Lucia!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Sitter på i ett cafe' på Östermalm i väntan på att

besöka en tandvårdsklinik. Myser och tänker på

dig. Östra Real ligger här och så tänker jag på

att jag ser fram emot när du är hemma igen och

vi tillsammans lletar lägenhet i närheten av Östra R....

Trots att din dröm ibland kommer vara sann att

Längta till det som varit - allt som berikat ditt liv i

USA- vi lovar att livet i Stockholm berikar ditt liv vidare

då du är hemma igen. Livserfarenheter är underbara

att samla på.

Kram mamma till min kära fantastiska dotter

Redan ledig i nästa vecka redan -

2011-12-14 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0