no practice

Hejsan,
nu är jag sådär jättetrött och håller på att somna här och nu på datorn!

Min dag har varit bra, jag ösnkar ni kunde skugga mig. Åt frukos. Sedan gick jag till engelska där vi stannade extra länge för reading-hour. Testade 4 småböcker. Typ det vi gjorde hela dagen.

Teater, då vi tittade på Shrek2. En del och den filmen är så himla rolig! Vi målade lite innan också.

Algebra, hade ett test och jag var klar först. lätt som en plätt.

Lunch...

Fysik, vi tittade på en liten film och sedan så presenterade andra grupper sina projekt så jag läste min bok.

Us Hisory....

Sociology, presenterade projekt.

Soccer, gjorde ingenting, tittade på en gammal match mellan real madrid och något annat topplag. Ser hur SJUKLIGT duktiga de är, det kräver så HIMLA mycket skills i fotboll!

ingen träning, för de skulle vara ett basketbollmatch. Så jag åkte hem och åt massor av mat och sedan så satt jag ines och Monica och pratade länge om allt möjligt. Sedan gjorde jag inte mer, pratade senare ännu mer med Monica. Och nu ligger jag på min säng och vill bara vara under täcket! Så trött! Behöver ta igen lite sömn.

Imorn ska jag följa med till JB's footballs match och sedan så vet jag inte.

Jag tänker för mycket!

GODNATT!<3

Kommentarer
Postat av: pappa

Visste du inte det att vi skuggar dig. Nä du skuggar åt oss genom din blogg. Det är lustiga lektioner. Oavsett ämne så verkar det som om man tittar på film.



kramar pappa

2011-12-10 @ 17:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0