nya träningskläder

Hejsan,
jag har inte varit hungrig över huvud taget... helt galet, jag äter ju alltid som tusan. Och nu är jag inte hungig. Monica frågade igår om jag höll på att bli sjuk!

Had enegelska test, gick bra tror jag.

Teater då vi läste och pratde.

Algrbra då vi jobbar i boken som alltid.

Lunch, vi fick kycklingburgare, det är aldrig hamburgare, alltid kyckling.

Fysik, test som gick snabbt:)

Us history, tog två av 2minuters varmings frågorna. Sedan jobbade...

Sociology, läraren gjorde så jag började gråta. Blev lite för känslosam idag då han berättade om hans döttrar. Saknar dig pappa!

Soccer, vi fick mjukisbyxor och en tjocktröja, har nummer 30 just nu. I rött. Tjocktröjan är redan använd, den behövdes idag. Det var kallt idag, typ 12 skulle jag säga. Så jag gick och tejpade hela min fot, för att stödja den. Så när vi sedan spelade efter skolan så var det mycket springa i början. Sprang runt 4 fotbollsplaner och spurtade i kortsidorna. Och sedan tyckte han vi var sega så vi fick spurta över hela 4 gånger fram ochg tillbaka. Trött som en flodhäst var jag efter!!!

Sedan gjode vi några boll kontroll och dribblingsövningar. Hade kul, och jag börjar lära mig. Spelade lite innan vi slutade för dagen vid halv sju.

Satt och väntade PÅ busen i en halvtimme typ. Den åkte inte förens klockan halv 8, och åkte runt allt så jag var inte hemma förens efter 8!

Hemma åt jag en hotdog, och sedan så satt jag här och sedan kom Monica hem och så pratade jag med henne lite. och nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig! :)

Imorgon hoppas jag på mindre träningsverk. Coachen klagade på att jag inte strechar tillräkligt bra, jag strechade en extra gång, och jag verkligen strechar... Klaga inte, jag är en av dem som verkligen försöker och gör mitt bäste hela tiden!

GODNATT!!!<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kära dotter, sitter nu och väntar på Madeleine utanför

Swartlongs kl halv 8 på kvällen. Morfar ska försäka

komma in på din blogg i morgon. Jag har önskat

honom lycka till. Vi åt klyftpotatis pch entrecote

skivor till middag. Snart ska du få kort. Jag har

varit i Torshälla, bra dag. Gillar området där. Planerar

för en bra start med Dentamel nästa år.

Längtar och tänker vsrma tankar om dig. Kram

Mamma

2011-12-06 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0