shopping

Hejsan,
dagen började med att jag vakande up från en dröm. Drömen handlade om att jag var hemma, satt i våran dator rum. Det var super tråkigt, så att säga och jag längtade tillbaka till Usa. Det var vad drömmen var om. Ganska sorglist så att säga... 

Åt massor av frukost. Mums pannkakor, ägg & bacon och potatis. äslakr verkligen de amerikanska frukostarna, något som kommer tas med hem!

Jag pratade med Clara och Louise via skype medan jag gjorde mig iorning.

Klockan 3 så släppe Christina av mig och Ines på mallet på väg till hennes arbete. Jag och ines gick runt i mallet tills typ klockan 8, då Monica kom och plockade upp oss. Vi åkte till Valmart och åt glass på Burger King (eller nära.) Sedan åkte vi hem och nu sitter jag här, var inte hemma förens klockan typ 9- halv 10.  

På mallet så var jag först i en make-up affär i typ 1 och ½ timme. De hjälpte mig och jag var inte nöjd, så jag prövade typ 5 olika saker och märken. Helt irriterrande!! Men jag hittade bra saker, och nu är jag nöjd! Men det var en super söt liten flicka som först frågade, helt fashinerad: "Är det dina riktiga ögon?" och sedan när jag stod i kön så kom hon upp till mig igen om frågade om det var mina riktiga ögonfransar. Så gulligt, att hon som typ 8 år gammal bryr sig om det! Och så var det en annan person, som jag inte har någon aning om hur hon såg ut, men hon sa att jag måste bli en modell! Så himla snällt sagt, gjorde min dag! <3

Jag köpte en massor av saker

  • skor
  • smink
  • smycken
  • saker från victoria secret<3
  • massor av presenter!!!


ja ni ser... fin fint:)

Nu sitter jag och ska börja med ett projekt som Sverige, så skicka gärna iväg bilderna!!! :)

Var super glad hela dagen, shopping gör en glad. Och sedan så som sagt toppades dagen med god glass! Mums! Och väl hemma så kom Chsitina in och pratade med mig(:

Puss och Kram på er! <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Ja. Här sitter jag i datorrummet. Ute är det nästan nollgradigt och småregnigt. Vad ska man säga kanske är det en dröm eller??? Njut nu för din tid kommer i datorrummet med småregn utanför fönstret. Visserligen vet jag inte om jag skulle älska att springa i köpcenter heller.



Kramar pappa

2011-12-12 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0