sista julshoppning klar!

hejsan,
klockan än snart tre igen, glad som tusan att det är lov!!!

Jag vaknade klockan 12. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Jag åt i alla fall 2 ägg-tackosar till frukost senare. Klockan typ 2. Innan de tog jag en dusch, kom precis ihåg!

Monica var barnvakt åt en liten kille, stackarn hade hemlängtan. Men vi åkte i alla fal iväg till affärer med honom. Först till HEB Plus och sedan till Walmart. Jag köpte presenter. Så nu är jag klar!!! Så glad! Det är en perosn som kommer köpa en present till mig, fast jag inte vill... så måste nog hitta på något där också?

Vi kom hem vid typ 6 tiden. Och Norby gjorde hamburgare, så himla gott!

Klockan ungefär 7 så kom några vänner och hämtade up mig, och vi åkte först till bio:n och tittade på Footloos. Och sedan åkte vi till Whataburger. Eftersom jag redan hade ätit så åt jag inget. VI körde också runt ett långt tag och letade efter ett hus som hade super mycket julbelysning. Men när vi äntligen hittade det så var alla lampor och allting avstängt...

Väl hemma så fixade jag iorning några av julklapparna. Och så tittade vi på Hangover, den filmen är så kul!!! Och sedan var klockan typ halv 3 på natten.

Jag ska nu titta på Julkaländern och sedan gå och lägga mig.

GODNATT!
Mikaela superglad

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tänkte att du kanske ville ha en kommentar man kan förstå sig på, haha! Vet inte vad jag menade med anna anka xD



GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR VÄRLDENS BÄSTA MIKAELA :)) <3<3 Jag har svarat på ditt brev men har inte hunnit skicka det ännu :P<3<3<3<3<3<3

2011-12-23 @ 19:03:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0