sista skoldagen - en termin har gått!

Hejsan,
nu sitter jag här och pratar med pappa via skype. Någon är riktigt saknad!

Jag har haft en super bra dag, måste jag verkligen säga. Jag och Ines tog bussen till skolan (då Chritsina stannade hemma). Vi åt lunch och gick runt och "lekte en lek", den som först såg en person som de kännde, inte en person som bara sa hej till, utan en person som man visste namnet på och som man vet vem det var. Jag van! :) Och jag har pratat med så himla många glada människor idag, GodJul och Gått Nytt År till allihoppa! Jag har kommit på att jag känner ganska många människor på skolan... haha. 

Vi var i alla fall inlåsta i vår colage conection klass under 2 timmar typ. Från 8 - 10.30. Då det var en taletshow, men jag försökte få tag på en biljett på morgonen men jag de var slutsolda. Så vi tittade på någon film, Super 8. Eller något sådant. Tittade i alla fall på hela filmen, och jag tycker den var bra!

När filmen var slut så gick jag till dansrummet, har kompisar där, och vi tittade på en annan film. Eller bara en liten del, det funkade inte riktigt på datorn. Så jag gick till min första klass och frågade om jag kunde gå tillbaka til dansrummet. Vi gick och hämtade UNO från min teater klass. Så spelade vi UNO med mina regler, som alla blev typ sura på för de förstod inte. Och det är så kul, "det är Mikaelas regler, Svenska regler." och då blir alla tysta och spelar med mina reglar!! haha!

Var tyvärr tvungen att gå till min Teaterklass, där vi möblerade om i ett rum. För att få plats med all rekvesita. Sedan spelade vi mer Uno.

Sedan gick jag till min Algrbra klass, då jag tittade på Transformers och sedan så också åt vi mat i den klassen. CornDogs. Gick en snabbis till kontoret, men strunt samma. Jag orkar inte. 

Sedan var skoldagen slut (runt 2)och jag gick till bussen och tog bussen hem. När vi precis kom hem så satt Norby och Christina i bilen. De frågade om vi ville följa med ut och Christmas shoppa, så jag och Ines följde med ut. Jag köpte inget, de letade leksaker. Vet inte riktigt om jag ska köpa något till Destanee och Aiden (sandras barn) För jag vet inte om vi ska fira jul med dem eller inte. Har ingen aning om hur vi ska fira jul... vi får se!

Var ute tills halv fem, och Norby köpte Pizza som vi åt till middag. Det var gott, var ett tag sedan jag åt Pizza nu.

Jag fick en förfrågning om jag ville komma till en kompis hus på en "camp out," vi satt och grillade typ. Och de skulle sova över där i ett tält på en tjejs bakgård. Det var riktigt, riktigt mysigt! :]

Vi åkte en massa personer i en truck dit och de känns så himla amerikanskt! Helt galet!

Klockan 12 var jag hemma igen, och jag sitter fortfarnade här en timme senare och pratar med pappa.

Nu har jag varit i America 5 månader. En semester. Det känns helt overkligt när man tittar tillbaka på det! Känns inte om jag har varit utan min familj i 5 månader! Galet! Jag saknar dem! Men jag har bara 5-6 månader kvar tills jag ser dem. Lite så att jag kan inte vänta, men samtidigt vill jág bara stanna här!
Så mycket kännslor nu, ni kan inte ana!

Godnatt mina kära!
3 dagar till jul nu!!!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0