Soccer meeting

Hejsan,
jag är trött, så jag ska ta det här lite snabbt.

Först på morgonen så förökte vi få tag på wrestling coachen men hon svarade inte. Ska proca igen imorn hade jag tänkt. 

Åt frukost - en yoghurt - hemma innan jag åkte. Så jag gick till skåpet och lämnade av mina saker och sedan till engelska. Då jag läste i min bok hela lektionen. För vi hade genomgån på ett prov vi hade tagit och jag brydde mig inte.... 

Collage conection, gick till counsern och fick beskedet att jag INTE kommer ha möjligheten att graduera... det suger. Inte mer om det, men skulle vara så himla coolt ju!

Teater, då vi hittade massor av bilder på moln, eller jag gjorde. (läraren sa åt mig)

Algreba, ännu mer jobb, det är ett tråkigt ämne att skriva om.

Lunch, ckicken nuggets och makaroner.

Fysik, gjorde klart vårat projekt. Om heat och temperatur typ.

Us Hisory, jobbade? höll på att somna.

Sociology, höll tillbaka tårarna. Och han läste om massor av barn som berättade om vad kärlek var för dem, Så himla sött! :)

Soccer, tejpade inte min fot. Och det gick bra. Vi gjorde typ samma sak som dagen innan . Även när vi stannade efter skolan.

När vi skulle börja spela på riktigt så satte vattenpridarana igång, så vi slutade... tyvärr. 

Gick till Dos'c och fick is för mina ben och min fot. och sedan kaka. DET VAR SUPER GOTT!!!SKa gå tillbaka imorgon och äta mer till frukost. De frågade om jag ville ha mer, men jag ville inte att de skulle skära up en helt ny bara för mig. Tar aldrig den första biten av något!

Hade ett möte, då Monica kom och sedan så åkte vi hem tillsammans. och i bilen berättade hon att hon hade pratat med Ines...

Hemma åt jag, och mer kaka! :) mums.

Sedan skrev jag mejl och detta och pratade mer några vänner från Camp. önskar jag kunde åka tilbaka.

Imorn är det en bra dag, det vet jag!
GODNATT MINA UNDERBRINGAR! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag lägger mig numera senare än du..,iallafall

för mig väldigt sent. Hinner inte med allt jag ska gära

varit i torshälla - upp i ottan - flera dagar irad och åkt till

Torshälla. Skrivit på avtal nr 2 med klinikerna. Mycket nöjd.

Vilken träningstjej mer vältränad än någonsin.

Hoppas samtalen med Ines via Monica gick bra.

Är sheer leader aktiviteterna över ? Är springgruppen med

I dagsschemat? Ska Christina bli graduate? Vad är

Rektorn skäl till avar nej för graduate?

Trött men nöjd mamma säger godnatt. Hs Mamma

2011-12-09 @ 00:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0