To the mall

Hejsan,
jag vakande up klockan typ 12 imorse. Och ungefär en halvtimme senare så ringde min kompis mig och frågade om jag ville åka till shopping stället med henne. Jag smsade Monica, hon sa ja. Så jag tog en snabb dusch och bytte om och åkte iväg med henne och hennes syster tror jag det var.

Det var super trevligt, älskar när personer frågar mig att göra saker. Jag kan ju inte göra något eftersom jag inte har en bil.

Vi letade parkeringplats i typ en evighet, 30 minuter och tillslut följde vi etter en person som skulle åka. Sedan gick vi runt i några olika affärer. Super mysigt. Gick och pratade om allt möjligt. Jag hittade ett par vita jeans och två super snygga tröjor! Allt kom ut till 50 dollar, som jag tycket var super mycket. Men jag översatte det til svenska kronor och det var bara 350 kronor vilket jag tycker jag är ett riktigt bra pris för det.

Jag åt supergoda nudlar och söta kycklingbitar, påminer mig om de som du gör mamma. Super gott! Jag var såååå mätt! Det var min frukost och lunch, haha.

Efter det så åkte vi hem för Ana skulle jobba.

Jag pratade med min familj via skype, eller jag höll pappa vaken... rättare sagt....

Jaime frågade mig om jag ville träffas med några vänner, Monica tillät mig. Så de plockade up mig och vi åkte till WingStop (jag åt inte för jag var inte hungrig). Efter det åkte vi till en hyta film ställe och var där i typ 30 minuter och fick reda på att vi inte kunde hyra pga. någon anledning.

Vi åkte till en REDBOX där man kan hyra filmer mer kort. Kan ni tänka er att jag är den enda som hade ett kort på 6 personer? De hyrde två filmer. Men jag åkte hem, eftersom Monica ville ha mig hemma före klockan 11. Så jag var hemma klockan 10... Jag skrickade ett smsoch frågade 10? och hon svarade inte, hon testade mig tror jag. Whatever...

Imorn har jag ett game, så jag måste up typ halv 7. Klockan 7.15 så lämnar jag huset. Önska mig lycka till!
Önskar världens bästa föräldrar kunde vara här just nu!
Puss och Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilket spännande liv du har min härliga dotter. Det du upplever i händelser och känslor är att bevara i all evig livstid. Så glad som mamma att du får uppleva allt du upplever just nu. Själv har jag varit i Torshälla och jobbat med företaget, jätte spännande det med.

Som du själv säger har du nog en klok värdmamma som testar det. Det får du se som om ett förtroende och att hon vill veta när det väl gäller - hur du gör och tar ansvar.

Orkade inte prata med dig igår då jag visste att jag skulle upp kl halv 6 ... men vet också att du och pappa hade härliga samtal.

Hoppas fotbollen idag gick bra imorgon åker vi till skidliv i Röjan och Vemdalen. Trots det är det Så varmt hos oss - ca 6 grader plus... Förra året när vi åkte till Tunisien var det väl - 25 ???

Underligt ... Kram från en beundrarinna - din mamma...



2011-12-27 @ 21:33:03
Postat av: Linnéa

hahaha nu har jag läst det här inlägget minst 5 gånger... :D <3

2011-12-28 @ 00:56:59
URL: http://linneatullberg.wordpress.com
Postat av: Linnéa

JAG VILL OCKSÅ SHOPPA :D

2011-12-28 @ 00:57:54
URL: http://linneatullberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0