"today I don't feel like doing anything..."

Hejsan,

igår så stod jag och pratade med Monica när hon la in tvätt i tvättmaskinen. Vi pratade om att vi var trötta och imorgon så skulle vi lyssna på "Lazy day" av Bruno March och titta på filmer hela dagen.

I alla fall, min dag började med att jag gick up 9 och tio åkte vi iväg till en stadium i McAllen. Jb hade en fooballs match. Det rengnade lite lätt när vi lämnade... När vi kom dit regnade det. Och efter bara några minuter så spöregnade det! Jag har helt rätt kläder för regn med mig! Jag hade en tjocktröja. (Jag frös i alla fall inte) Ines hade inte ens en tjocktröja...

Efter halvtid trodde vi det var heltid, det tog en evighet pga av regnet.

Vi gick helt ensamma till andra sidan för de regnade från de hållet efter halvtid. Jag gick och satte min längst up helt ensam, super mysigt. I spöregnet och satt och titta på en supercool ursikt och trevligt sälskap via mobilen.

Fick ett sms av Monica när de precis var klara med 3 kvarten, hon sa att hon skulle åka och hämta upp Christina och undrade om jag ville bli avsläppt hemma. Jag - helt drypande våt - följde med hem och väl hemma så byte jag om de första jag gjorde. Härligt att sätta på sig torra kläder efter att ha jeans slickade mot benen, fick knappt av dem.

När Monica hade släppt av Christian på jobber och hämtat up JB och Norby så satte vi oss och tittade på film. tre eller fyra filmer han vi med. Åt de svenska godiset jag hade - nappar och bilar. Målade mina naglar.

Vi åt bakad potatis. mums mums. Och så lyssnade vi på "Lazy day"... så dagen var kompleted! Det vi pratade om gjorde vi - inget speciellt.

Sedan skypade jag även med Markus och Madeleine innan vi började titta på film. De var riktigt trevligt. Mina underbara, älskade syskon! Som jag sakar er!

Har tittat på julkaländern och sedan på lite annat jag hittade på svtplay. Snart ska jag ta och göra mig iordning och gå coh lägga mig. Sova läge och drömma roligt, hoppas jag!

Godnatt och sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0