track & soccer

Hejsan,
min dag har varit kul och full med saker att berätta.

På morgonen ringde vi till wrestling coachen och sedan gick Ines och pratade med henne. Gjorde en god sak :)
Jag gick till Doc's och satt där och åt kaka. Muuums, underbar frukost!

Engelska, då vi hade ett grupp test.

Teater, då vi målade moln.

Algebra, då vi hade en assignment och jag blav klar super snabbt.

Lunch, åt penatbutter macka, eftersom jag gillade inte den andra maten.

Fysik, då jag läste min bok. Snart klar med The Host, Vi presenterade även våran projekt och det gick bra.

Us History.....

Sociology, presenterade intervjuver om LOVE. Det gick också bra.

Soccer, det gick också bra. Hhaha skojja, men vi värmde upp fösta perioden och dribblade runt lite.

Sedan så var jag i track första timmen och det gick bra, hon sa att jag var duktig för att vara min absoluta första träning!! Vi tränade typ början på spint sakerna. Efter en timme så gick jag till soccer, och vi spelade mot Varisty tjejerna. De van med några poäng. Det behövs mer träning!!!

Jag gick efter det och fick is till mina ben, och berättade jag att jag trodde jag glömde mina skor i doc's rum igår? I alla fall, det var vad jag gjorde idag. Så jag gick barfota hem. Jag kände inte ens skilladen, jag gillar att gå utan skor! haha!

Så åkte bussen hem, åt mat. diskade och nu ska jag ta en dusch och gå och lägga mig.
Ska titta på andra halvan av julkaländern också, för internetet funkade inte... super segt. Men är de inte inspelat på Skansen?? Det ser ut som det?

Puss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0