TRANÄNINGSVERK

Godkväll,
det är alldeles för sent igen. Och jag orkar verkligen inte ta en dusch och gå och lägga min som jag borde. Ska skriva snabbt så jag kan göra det jag måste.

Frukost, då ines satt någon annan stans. Det var pannkakor till frukost.

Engelska, då vi hade en sub och jag och en annan tjej delade på uppgiften, jag gjorde hennes text och hon gjorde min framsida.

Collage conection, som var super kul som alltid. Skrev mina "jounals" för 7th period.

Teater, då vi målade ännu mer. Förstörde min tröja igår tror jag, idag lånade jag en typ labbrock. Supen snygg var jag!

Algebra, mer vanligt kan det inte bli.

Lunch, gick på toa och sedan kom jag längst fram i kön. Stod och pratade med några från min matte klass. Och sedan satt jag och åt med Kat :)

Fysik, då vi värmde upp is. Tog en evighetet och vi fick det alldrig att koka...

Us History, kommer inte ihåg. Vi höll på med mejl adresser som var knasiga.

Sociology, hade en vikarie där med. SKrev en sidas uppsats om love. Babblade på om massor av knasigheter.

Soccer, hade en rolig övning då vi skulle dribbla runt och sedan sa han en kropsdel som man skulle sätta mot bollen. Till exempel armbåde, panna, knä... öga. Haha! Det var kul.

Sedan stannade jag efter skolan för practice. Jag hade träningsverk när jag gick up imorse, kunde knapt gå. Och nu är det ännu värre!!! Vi gjorde massor av övningar, sprnag och så spelade vi.

Har väldigt ont i min tå och överdelen av foten, så jag gick till Doc's och de satte elektricitet för att mjuka up det, och sedan tejpade dem tån. De avrådde mig från att fortsätta idag, men jag frågade om jag kunde spela och de sa ja, så såklart så spelade jag. Ska inte låta en liten tå hindra mig! Jag har super super kul!!! Hayley och Alessia är med mig och de är verkligen två underbara vänner!

Sedan skyndade vi oss och byta om och sedan så tog vi bussen hem som åkte runt ALLT! Så var inte hemma förens klockan 8. Vi gick en bit på väg hem och vi hittade en soccer boll, hade planerat att köpa en för att kunna öva, nu behöver vi inte det, Super glada blev vi, haha!
Väl hemma åt jag en slice av pizza och satt och pratade med Christina som hade 5 tjejer över från hennes arbete. Sedan åt jag natcos för jag var fortfarande hungrig.

Ines gjorde en konstig sak, och jag pratade ännu mer med Monica. Allt är bra nu tror jag i alla fall.

Gjorde min fysikläxa, eller halva i alla fall. Nu tog jag precis en dusch och jag ska nu gå och lägga mig. Ladda för ännu en dag med soccer i tre timmar imron. Ännu mer träningsverk. Gillar coachen dock, han pushar oss.
GODNATT NI UNDERBARA SOM FORTFARANDE LÄSER MIN BLOGG! <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bloggen är en höjdpunkt på dagen!. Idag är jag

uppe hela dagen sitter vid brasan och jobbar - så

skulle jag kunna ha det varje dag. Urmysigt...

...och trivsamt.

Om allt går vägen har jag förmedlat två kliniker

Som nu byter ägare och jag får införmedlingsarvode=

superkul!.

Träningen din verkar ta på varenda muskel - grattis,

trots värken, den träningsstyrkan ger också mental

styrka då Ines verkar göra stämnimgen något

ansträngd. Det reder du ut bra med monica och christina.

Kram från en stolt mamma som får glädjen att

vara det till dig minunderbara dotter. Mamma

2011-12-01 @ 14:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0