första december

Hejsan,
jag åt frukost i skolan idag igen, och det var en jelly-peanatbutter macka typ. Som jag tycker god för att vara skolmat! Hade engelska då vi gick egenom komma regler.

Teater, då vi ritade ett slott. Och jag höll på att falla av en stege när jag satte up tejp!

Algebra, då vi först hade en assignment, blev klar först, och sedan jobba vi i boken.

Lunch, samma som dagen innan. :)

Fysik, gjorde min läxa och blev klar med allt. Pratade men AnaKaren och Ruby. Två snälla tjejer

Us History, gjorde de vi skulle. Vet inte mer vad jag kan säga, haha

Sociology, hade vikarie igen och vi skrev en uppsats på 1 ½ sida och sedan pratade vi. Eller jag lyssnade och speade spel på en kompis Iphone4-avensjuk!

Soccer, tejpade min tå och sedan så dribblade vi runt utomhus och gjorde andra övningar. Stannade efter skolan, vi sprang och gick egenom positioner. Jag kommer nog spela ving, de jag vill spela. Vi skulle även gå in och lyfta vikter, men de sprayade där, typ för att få bort lukten eller något. Så vi kunde inte, så jag och Hayley gick till Doc's och jag fick elektricitet i foten igen.

Pratade även med Malacare om att jag ska joina track, springa asså. Så ska bara göra ett schema så jag vet vart jag ska vara och så vidare!!!

Sedan tog vi bussen hem och hemma så åt jag och sedan satt och pratade med Monica. Jag tittade även på julkalandern via SVTPLAY, känns inte som december, eftersom det är 20 grader ute!!!!

Nu ska jag se om jag kan ta en dusch och sova. Det har kännt som fredag hela veckan, och imorn är det det. Och imorn är det det och de känns som måndag just nu. Knasigt det kan vara. Har träning imron också, och Moncia sa något om någon Jul-parad! 

Vi får se helt enkelt!
Godnatt och sov sött!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Andra december - varmt ute - mörkt och vackert med alla adventsljusstakar. Vi såg på adventskalendern igår - bra start tyckte jag. Jag satt mest vid brasan med Dentamel jobb igår. Roligt att planera nästa år. Det är ljuvligt att trivas så bra i vårt hem och jultiden tycker jag är särskilt mysig med alla vackra färger levande ljus och allt som händer i december. Idag väljs det ut Lucia i Madeleines klass hon skulle gärna vilja

bli men tror att de väljer en som har den bästa rösten.

Markus har inlämning på alustik och hörsel som Martin och

han höll på med sent igår kväll. Kram min kära dotter Mamma

2011-12-02 @ 08:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0