Målat Christinas rum:)

Hejsan,
det har gått några dagar, jag var så trött så jag orkade verkigen inte skriva. Men nu ska jag göra det.

Fredag så åkte jag till skolan såklart.
  1. Frukost
  2. Engelska - då vi åt kaka, det var en tjej som fyllde år.
  3. Teater - målade
  4. Algebra
  5. Lunch
  6. Fysik
  7. Us History
  8. Sociology
  9. soccer - vi fick nya träningskläder.
  10. Sedan stannade jag för soccer practice. Det delades ut mer soccer kläder till de andra som inte har 8de perioden, och sedan så sprang vi ca 10 minuter. Och sedan behövde jag gå. För Monica kom och hämtade up mig för att vi skulle åka till CHstimas paraden. Nu är klockan typ 5.

Hon hade med sig mat i bilden till mig, snällt att hon tänkte på det! Det var alla utom Ines, som hade en huvudverk och stannade hemma.

Chistmas paraden var super coolt! Låter bilderna tala för sig själva:

var fotfarande i mina soccer kläder. Träffade på en clown innan på ett litet sak där de sålde saker innan.
Jag och Christina med en Glass. :)

Träffade även poliser, och de frågade mig var jag var ifrån. Och jag sa att jag var från Sverige, och polisen sa att han hade träffat mig på "Palmfest:en" någon månad sedan. Vilket sammanträffande.

Gjorde även en sak som gjorde, man tog en anka och van ett pris. Jag tog nummer tre, en penna. Så jag frågade om jag kunde ha en klubba istället, och bara för jag hade en cool accent så fick jag en klubba istället. Det var vad han sa i alla fall.  


det började med två polismotor cyklar och sedan kom Cowboys med amerikanska och texas flagga.


Borgmästaren

cheerleaders, footballsspelare och maskotar från Mcallen High school's - mustangs

Några var riktigt riktigt dekorativa :)

BURGER KING - det var mest reklam saker, men det var fint ändå.


Jesus födelse var på en, gjode reklam för en kyrka eller något.

Vår skolas dansare - Rubies:)

Band från en annan skola, ser ni den dekorerade tuban i bakrunden? Fett coolt!

Julkomten kom på sista flottan :)

Sedan åkte vi hem, och gjorde ingenting tror jag. haha

Jag var super trött och somnade när jag höll på att skriva. Så jag gjorde mig bara iorning och gick och la mig.


Nästa morgon gick jag up klockan 9, och vi åkte senare iväg till en våran fotbolls match. Först åkte vi och stannade snabbt på HEB och sedan vidare till fältet.

Monica sat med och tittade på oss, tyckte jag var snällt av henne! Vi förlorade med 5-0.

Sedan åkte vi hem och jag åt en andra frukost. Sedan målade vi en och en halv vägg i Christinas rum. Grönt blir det, mamma din tandläkar grön. Färgen tog dock slut, så senare på kvällen åkte vi iväg och köpte mer.

När vi kom hem hade Noby lagat mat. BBQ, så åt massor av kött, mums mums! Jag målade även naglarna men det blev jättefult... Gjorde de röda med "gröna julgranr" på. Super fult. Ska måla om de så fort som möjligt. Det är redan helt förstört för de torkade aldrig riktigt.

vi gick även över till grannen en snabbis och hon tog ut två av hennes nyfödda hundvalpar. HUR SÖTA SOM HELST! Två veckor gamla, han fick plats i min hand. Plutten rullade ihop sig till en boll och låg och andades med hela magen. Har aldirg sett något så litet och sött förut. Jag blev helt förälskad! Jag vet vad jag vill ha i julklapp! haha! <3

Vi fortsatte måla kl typ 6 och höll på tills 12. Var super trött efter det, jag gjorde allt. Jag är länst så vi behövde ingen stege. Använde en stol för delen mot taket som måste göras någgrant. Men som sagt gjorde jag i princip allt.

Somnade typ på golvet också, jag och Monica låg och pratade lite halvt på golvet vid trappen och skrattade för båda höll på att somna och ingen ville gå up.

Tillslut så flyttade jag på mig och borstade tänderna och gick och la mig. (ungefär halv 2)


Vaknade klockan 12. Gick på toa, och sedan låg jag på min säng och var inne på datorn och tittade på fina saker. Fina citat och fina bilder. Insperation.

Låg där i princip tills klockan 4, fick ett sms från Monica om att ta ner kläderna (hon var nere). Så jag gjorde det och sedan åkte hon iväg och jag stannade hemma och pratade med Mamma och Pappa. Mycket mycket trevtligt. Saknar er så underbart mycket! Ni är bäst!

Sedan nu på kvällskvisten åt jag två bitar av pizza och seda så började vi måla igen. Monica gjorde en havla av väggen medans jag duschade och så gjorde jag topp delen. Nu är hela rummet grönt och super fint. Sommrigt.

Monica damsög mitt rum, för hon sa att jag hade gjort så mycket. :)

Jag är redo att gå och lägga mig nu, Inte mycket har hänt under helgen. Mycket prat med Monica och bara latat mig. Trevligt!

Vi tittade även på Happy Feet 2 under tidan första lagret av väggen torkade. Den första är bättre tycker jag!
Ska se klart på lilla slutet och sedan gå och lägga mig, ladda för att snart inte kunna gå med mina träningsverk ben. Mycket bättre nu efter helg-pausen.

Jag tittade även på julkalendern imorse. Den är så fin! Den bästa typ:) Lilla tjejen är så söt! Ska titta på nästa imorgon när jag kommer hem från soccer träningen.

Puss och kram på er!
Ha en bra vecka(:

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevligt att du följer julkalendern - tycker också det är

väldigt bra. Har skickat påse med chokladnötter & tandborstar

Till dig. Hoppas det blir gott ovh rent och fint därefter.

Kram & godnatt

Mamma

2011-12-05 @ 22:51:27
Postat av: Linnéa

Åh vad härliga bilder! Jag vill också gå på en sån där parad:P

Alla säger att den nya julkalendern är jätte bra! Jag får ta och titta på den jag också :P Kul att du kan följer den ända borta från södra Texas! :D <33

2011-12-06 @ 20:07:08
URL: http://linneatullberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0