100 situps

Hejsan,

vi kör rakt på sak. Åt värlends äckligaste sandwitch med ost på imorse, jag var inte ens hungrig. Men jag visste att jag inte skulle äta lunch så jag tryckte i mig den. Btw, ines favorit frukost i skolan typ...?

Engelska, komma regler.

Teater, gjorde min engelska läxa och så målade vi en snögubbe.

Algebra, mer matte såklart. Det är knasigt här, bara massor med formler typ, aldrig någon träning.

Lunch, gick till counslern som inte var där, men jag stod i kö i en evighet så jag han inte tillbaka till lunch innan de stängde... Så glad att jag åt den äckliga mackan.

Fysik, gjorde ett kreativt sak om någonting. klippte och klistrade och gjorde snöflingor

Us history, asså jag vet inte vad jag ska säga om hans klass. Han tror han ger massor av svåra uppgifter, och han sa att jag var uppfostrad att göra mitt jobb. Ta inte illa upp, men det är inte helt beroende på föräldrarna, det beror på hur man är som person. Vissa behöver mer support än andra... Han sa det typ för att jag skicka in min läxa klockan 1 på natten. För jag kom hem sent på kvällen och satt och pratade med Monica hela kvällen och började inte förens sent. Haha, det tog mig typ 15 minuter att göra.... Och han tycker jag är dukig.....

Sociology, läraren pratade om alla sina förregående flickvänner typ. Han har massor av roliga saker att berätta! Gillar den läraren, han har ett stort hjärta.

Soccer, tejpa min fot och sedan ut och sprang, strechade, värmde upp mer genom att springa. Och sedan sprang vi och dribblade ännu mer.

Sedan stannade jag efter skolan, som alltid. Så glad att vi fick tjocktröja och mjukisbyxor, för de behövdes idag!!! Kallt var det, typ 10! Vad vi mer gjorde under träningen:
  • 4 varv runt fotbollsplanen, spurta på kortsidorna.
  • idioten, du vet när man purtar fram till en kon, tillbaka och till nästa långre bort. (4 koner) Tre gånger gjorde vi det, och en tävling då jag fick springa en extra gång för vi var en för lite.
  • Eftersom vi förlorade så gjorde vi 25 grodhopp.
  • övade dribblingar. 
***gick sedan in till tygnlyftningsryummet och gjorde: ***
  • 12-10-8 lyfta stången över huvudet.
  • 12-10-8 ha stången på axlarna och böja på benen (med 25 pouds tyngder på båda sidorna)
  • 100 situps!!!

Vi gjode även en annan dribblingsövning som var som katten och musen och han sa att jag var duktig! Han (coachen) ska börja välja ut vilka som kommer vara i JV och i JV-Light. jag tror (och hoppas) jag kommer vara i JV, det bättre av de två lagen. Han berömmer mig, och gämfört me de andra så är jag bättre... Vi får se helt enkelt.

Väntade på bussen i en evighet igen, pratde med några snälla människor:) Sedan åkte vi bussen och väl hemma åt jag mat. Mums mums!

Pratade lite med Monica, sedan pratde jag ganska mycket med Ines, fixade att hon ska börja i Wrestling pratade med coachen så vi ska möta henne imorn. Så hon blev glad och sedan så satt vi och pratade om lite allt möjligt.

Tittade på julkaländern!!!!

Och nu pratar jag med Malin via skype. Sen ska jag ta en dusch och gå och lägga mig. Sängen kallar!
Puss och Kram!

Också, jag fick ett julkort av Sofia! Så hjimla fint!!! Ska ta bild och lägga up, gjorde min dag!!! Tack så sjukt mycket, så sjukt fint och kreativt! Älskar alla mina underbara vänner, ni rä helt fantastiska!!! <3 Tack för att ni alltid finns där för mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

199 situps. Nu retas du väl bara. Kram pappa

2011-12-07 @ 07:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0