Wrestling :)

Hejsan,
snart midnatt och jag kom hem för en timme sedan. Jag har haft en fantastisk dag!!!:)

Åt två frukostar. Det var tacos med ägg i och det var väll lite halvgott.
Engelska, då jag gjorde ett projekt till en kompis super snabbt. Var klar med allting, har 91 i den klassen. KÖpte även en biljett till en teaterupppsättning som skulle vara senare på dagen.

Teater, gjorde klart projektet och satt och pratade.

Algrebra, tog ett test (halva) och jag tror jag klarade alla frågor på den i alla fall! Tar nästa halva imorn

Lunch, jag gick till Hayley's klass - för de gör ingenting och min mage var lite upprörd så jag ville inte äta... Kännde mig lite illamående-aktig. Gick också och köpte en biljett till Hayey.

Fysik- fick en 113 på mitt test, det var bounfrågor!:)

Us History, vi fixade våra antecningsböcker. Fick 100 på den!

Sociology, Haylet kom precis i början och vi pratade och sedna gick vi till teater förestänningen som var om vem som  hade förstört de tre grisarnas hus. Den var rolig men jag lyssnade inte riktigt. Hade annat på tankarna, plus att jag var typ jättetrött av musiken.

Efter det gick jag och Hayley och fick papper som baskettboll saken. Vi är de enda två tjejerna. Och det är först Seniors mot Juniors. Alltså är det jag mot hayley och sedan de som vinner spelar som lärarna. Detta är Heyley's julklapp, hoppas de är värt det! :)

Sedan så sprlade i soccer, det sög - jag var på dåligt humör och coachen var sur på mig. Och när vi sedan spelade mot Varisty, så fick jag bara spela typ 5 minuter. Och mina ben gör frukstansvärt ont! Träningsverk!

Stannade efter det och tittade på Wrestling matcherna i skolan, stannade med Tanya och hennes pojkvän med vänner. Och en av mina vänner hade en match, och han förlorade och han såg verkligen super sur ut! Som tur var han inte sur senare när de var klart.

Vi alla åkte ut och åt på McDonald's. Jag och Tanya delade på en 20 bitars McNuggets. Det var okej!

Sedan var klockan 11 när jag kom hem, och nusitter jag här och skriver det här. Pratade även med Monica, hon åker till Alice imorn. Så vi tre tjejer blir ensamma här under två dagar.

Nu ska jag ta en dusch och sedan så ska jag sova!!! Måste tyvärr tvätta håret så jag kommer vara uppe ännu en halvtimme. Snart Jullov = snart kan kan sova ikapp!

Hoppas ni hade en lika fantastisk dag som jag!!
godnatt♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredag kväll - super nöjd med dagen. Total make

Over i Torshälla - ska nog bli det i nästa liv...

Make your new life trough celin home stating

Company...

Dental-Union på besök från Tyskland.

Förstår att du har träningsverk med all dem träning du har.

Make your own happy life - underbart att läsa

Att du haft en härlig dag .

Kram mama

2011-12-16 @ 23:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0