abercrombie & fitch

Hejsan,
först av allt vill jag  tacka all där ute som läser den här blogg! Ni är helt underbara!

Nu ska jag berätta om hur det var att shoppa i USA... Haha gissa om det var stor skillnad? Nej faktiskt inte, det är andra affärer, såklart. Men inte mycket skillnad. Vi åkte gula skolbussar. Det är också en sak som jag också trodde bara var på film, tills förra året, då jag var här i USA. Men vi åkte i alla fall skolbussar till shopping stället. Och sen gick jag och Jacob, också från sverige, runt. Mest på abercrombie & fitch och hollister. Och så drack vi typ milkshake och cocacola på Ben & Jerry's. Glömde ta kort på det stället. Men det var jätte coolt designat. 

Jag köpte en vid hoodie från a&f, kännde liksom att jag behövde det. Vet inte om det finns i Texas, håller tummarna för det!
 

Har pratat jättemycket engelska idag, och det går bättre och bättre för varje dag! Det är till och med så att man går och pratar engelska med svenskara, när det bara är svenskar där ändå. Och efter ett tag: "why are we talking english?". 

Nu ska  vi sova, så vi kan äta massor av god frukost imorn! Och orka med hela dagen. Jättefint väder har det varit idag, fast jag inte har varit ute så mycket. Inatt kommer även personerna från Australien och New Zeeland, så då är vi alla i klassen. Nu är vi 10 som ska till Texas, det kanske blir fler!

Vill än en gång gratulera mina älskade föräldrar på deras bröllopsdag, och önska dem alla lycko önskningar för framtiden tillsammans! (jag vet att ni kanske redan har gått upp, och det är torsdag, men här är det fortfarande onsdag)
God natt alihopp!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är en - hoddie? Möjligtvis en dum fråga men jag vet faktiskt inte... Så otroligt intressant att vara med på din resa så här. Kram mamma

2011-07-21 @ 11:24:17
Postat av: Clara

åhhh kärlek till a&f! speciellt till alla snygga killarna, mohaha! vem är jacob då? :) glöm intw att titta fb mailen! <3

2011-07-21 @ 15:00:45
URL: http://Clarahednert.tumblr.com
Postat av: Pappa

Du kommer att lära dig älska alla shopping centra. (som om du inte redan gör det). Speciellt i Texas. En oas av luftkonditionering.



Jag har fått en kod till ditt kort (banken) men det tar jag när du kan ringa. När funkar det att prova skypen. Massor med kramar.

2011-07-21 @ 16:20:41
Postat av: Josefin

Ååååh hoppas du trivs i USA <3 Du verkar ha det jätteroligt och det är hur kul som helst att du bloggar! Du kanske kan skriva på engelska sen också skulle vara kul :3 eller du kanske måste skriva/prata på svenska lite för omväxlings skull hehe!

pussar och mysiga kramar från josefin<333

2011-07-21 @ 16:26:06
URL: http://josefinekman.blogspot.se
Postat av: Emma Roslund

Åh du verkar ha det så himla bra! Jag vill också åka till USA! Haha om ett tag kommer du att blanda svenska och engelska helt galet på din blogg och glömma bort vad vissa saker heter på svenska xD <3 ha det så bra puss o kram :D <333

2011-07-21 @ 17:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0