bryant university

Hejsan,
nu är jag så där kännslosam igen, jag har inte hämlängtan. Men kommer sakna alla här så himla mycket! Helt förfärligt! Tror inte ni kan förstå, det är personer här jag inte gillar. Det är personer här jag kommer sakna till graven. Det är personer här som gör mig glad och känner mig som hemma. Sedan är det alla dessa känslor om att jag verkligen vill åka till min värdfamilj. Jag tror jag har alla kännslor inom mig.

Kärlek, vänskap, gemenskap, samhörighet, ensamhet, glädje, lycka, ledsamhet, ilsken, förvirrad som bara den... säg en känsla jag inte har!

Imorn ska jag inte sova ett dugg. allt jag har, elektroniskt har inget batteri kvar. Kul! Addaptern funkar inte... ska prata med en returnee om det imorn.

Vet inga flygtider än... Och eftersom det är en stor storm som är över nedre delen av Texas just nu, så är det inte säkert att jag kommer till min familj på en gång. Utan kanske får stanna över hos någon IEC i Huston, eller någonstans där jag mellanlandar. Kommer mellanlanda, hur många gånger har jag ingen aning om.

Sleep time, God natt alla mina kära! <3
Och tack för alla kommentarer om min klänning!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Du sa det själv. Hemlängtan. Skönt att du inte har den känslan. Men, med allt nytt som händer omkring dig så kommer det koka av känslor i flera veckor. Pirrigt att resa till nytt, pirrigt att resa själv, och så skall det komma oväder.



Inte ett dugg förvånad över att du korades till princessa - självklart. Det är väl också lite självklart att det skall vara pirrigt när du skall flyga så då är väl en storm också en naturlig del i din resa.



Massor av kramar. Pappa

2011-07-29 @ 10:18:18
Postat av: Clara

Alla dess känslor, de känns ändå som att det är precis så du ska känna! Det är så det blir, men nu när du ska flyga vidare till ett förhoppningsvis inte för stormigt Texas, så kommer du lägga undan dessa känslor för ett tag. För att upptäcka nya äventyr där du bor! xxx

2011-07-29 @ 21:43:30
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Mamma

Älskade dotter - du formulerar dina tankar så bra tycker jag. Klockan är nu ett på natten, jag och lisa knutsdotter har precis kommit hem från en underbar konsert i dalhalla med marlena ernman. Om du vill får du gärna ringa - tänk hela tiden, yes i can. Lycka till med dina timmar framför och ta en sak i taget hela tiden. Kram mamma

2011-07-30 @ 01:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0