Bryant University

Hej allihoppa.
Slog tittar rekord igår. 28 visningar! Ni är underbara! Till er som kommenterade mitt förra inlägg(och tack så jättemycket för kommentarerna, gör bloggningen värd!); Kommer verkligen sakna er också!!! <333

Till Sara: Claras packning slår jag med hästlängder. 

Vi gick upp klockan 6 imorse. Nu är klockan 4 (svensk tid). Här är den 10 så jag måste se till att vara uppe lite till! Vi kom fram ungefär klockan 12, amerikansk tid, och fick stå och vänta på att kontrollera visa och allt i typ en timme. Vi fick skriva i något extra och fick ställa oss sist i kön igen. Och sen så stängdes den kön så fick vi flytta på oss igen. Sedan började de ropa ut mitt och två andra svenskars efternamn och sa åt oss att omedelbart komma och hämta bagaget. Och vi hade inte kommit igenom passkontrollen än! Vi fick våra väskor till slut, efter lite stress attacker.

Sedan satte vi oss på bussen, och åkte fyra timmar i buss till Universitetet där jag sitter nu. Vi var ca 15-20 st på bussen så det var väldigt skönt och mycket plats!!!

Sitter och äter kakor nu, och väntar på att gå och läga mig! Hörs imorn


Kommentarer
Postat av: Martin

Kul att allt fungerat. Det var säkert jättestressigt att bli uppropad med namn på en internationell storflygplats. Du pustade säkert ut när du fick bagaget. Kram pappa

2011-07-17 @ 10:22:09
Postat av: sofia

Det känns jätte konstigt att du är där, men du verkar ha det bra!!! puss puss på dig <3<3

ps. hoppas du inte glömde armbandet ;)

2011-07-17 @ 13:49:51
Postat av: Anonym

forts. isåfall postar jag det till dig nä du kommit till din familj, hihi :)

2011-07-17 @ 13:50:31
Postat av: Mamma

Första äventyret, pass och bagage äventyret, klarat . Grattis ! " det är inte hur man har det utan hur man tar det som är viktigast". Det klarade du galant. Ps) vilka ficlk du dela rum med ? Kram: mamma

2011-07-17 @ 18:01:24
Postat av: Emma

Puss, hoppas du har det underbart och hoppas att du träffat en massa kompisar! Saknar dig redan <3

2011-07-17 @ 19:18:35
URL: http://Tepaus.soclog.com
Postat av: Clara

Låter som att resan gick bra trots stress :) hoppas du trivs på campet och att alla är snälla! ha det bra så länge puss puss <3

2011-07-17 @ 19:38:33
URL: http://Clarahednert.tumblr.com
Postat av: sara

klart, du är ju typ bäst på att packa nu ;)

om nån är elak så säg till, they have to deal with me then! och hoppas tidsomställning inte blir för jobbig!



ha det bäst! puuusss <3

2011-07-17 @ 19:54:18
URL: http://sarabergius.tumblr.com
Postat av: Farmor

Roligt att få läsa mitt livs första blogg. Farfar och jag kommer att följa med och läsa om din roliga resa

2011-07-17 @ 20:39:30
Postat av: Madeleine

Roligt att du trivs, det hör man i telefonen.

Du måste säga ditt nummer till mig, pappa har inte sagt det ännu. Saknar dig <33 Puss Madeleine.

Ps Jag och pappa hade världens längsta stess omgång typ 1 och en hal timma !! Vi blev stressade hela tiden.

2011-07-17 @ 21:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0