Dag ett.

Hej,
jag har fått så mycket kommentarer. Jag blir helt förälskad! Ni gör det verkligen hur roligt som helst att blogga!!! Gigantiska kramar till er!

Imorse vaknade jag klockan halv åtta, hade tänkt strunta i frukosten för att sova igen några timmar. Men satte ändå på mig kläder och gick och åt. Tjockis lägret har börjat. Vi fick världens buffe till frukost, mackor, 10 olika sorters yoghurt, rosa & gröna sockerflingor, massa andra flingor, äggröra, amerikanska pannkakor, alla sorters meloner, persikor, blod apelsin, glass, läsk.... ja, ni fattar säkert!

Efter frukost gick vi runt och tittade på området. Det är verkligen jättefint här, mysiga gräsmattor, en sjö med kanade gäss, massor av fina tegel hus. Vi satte oss i skuggan av ett träd och pratade med massor av svenskar, och efter ett tag några utlänningar också.


Några av svenskarnajag umgås med. Jättetrevliga människor!

Sedan var det lunch, ja riktigt amerikanskt. Det var buffe med allt möjligt onyttigt. Jag åt passta och någon äcklig bbq köttbit och massa salad. Nu sitter jag här och spelar kort och UNO med några svenskar, nederlänskar och danskar.  Det är en ledig dag, det ska komma ännufler personer idag. Imorn börjar skolan.

Svar på kommentarer. (svarar inte på alla)

Sofia - jag har inte glömt arbandet, men jag har inte hunnit öppna det.

Angående min rumskompis, hon kom halv ett inatt. Hon är från Tyskland, det är bara en man delar rum med. Hon är jättetrevlig, men vi har inte pratat så mycket. 

Sara - jag lovar att säga till. 

Madeleine - skickar ett sms till dig. Saknar dig jättemycket lilla gumman! Men du kommer klara dig jättebra! Och angående stressomgångern. Spela stress i 1 och ½ timme är helt galet! Det skulle jag vilja sett! Och jag hoppas verkligen du vann!!! 
 
Hejdå, skriver mer när jag kan. Pussar och kramar till er alla! <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du måste smsa ditt nummer! Angående matchen, den var så lång för att pappa tog en paus och grillade och sen åt vi och sen fortsatte vi. Och jag vann !

Puss Madeleine

2011-07-17 @ 23:13:11
Postat av: Pappa

Jag har lovat att hjälpa farmor så att hon också får följa din blogg.

2011-07-17 @ 23:22:43
Postat av: sofia

Bra att du inte glömde det ;) jag vill också äta sådan god frukost :) det verkar som du har det toppen :D Kramisar <<3333

2011-07-18 @ 08:58:22
Postat av: Erika

Vad kul att du bloggar mycket och att du verkar trivas :) <3 Pussar från Erika

2011-07-18 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0