dag tre - 190711

Hej,
Nu sitter jag här, nyduschad. Man duschar tre bredvid varandra, och typ halva väggar mellan varandra. 

I alla fall, snart ska jag gå och äta frukost igen, massor massor av mat. Efter det så börjar skolan, lite förväntansfull på vad vi ska lära oss. Och alla i klassen verkar vara jättetrvliga så det blir säkert kul! 

 
Här är en bild på området. I skuggan närmast satt vi typ hela dagen, första dagen. Igår skulle det typ komma en storm så man var inte så mycket ute, det kom även några droppar regn. När vi öppnade drapperiet på morgonen så lös solen in genom fönstret, och det var inga moln på himlen igårkväll. Så vi håller tumarna för att det inte blir någon storm!

Om man badar i dammen får man hemska hud-sjukdommar. Det är bevisat. Och nu vet ni det, så gör inte det! Det är verkligen jättefin här, och jag skulle vilja gå på collage någon gång, verkar så sjukt kul!!! Trodde inte att det såg ut som i filmerna, men det gör det verkligen!

Svar på kommentarer:
fick frågan om hur många tjej respektive killar som skulle till Texas, jag tror att det är ganska lika, kanske någon fler kille. Men jag är så dålig på att uppskatta det, och avstånd och allt.

Jag är jättehungrig nu, hela tiden egentligen. Men jag orkar inte äta så mycket, konstigt nog. Så nu ska jag gå iväg med mina härliga vänner och äta frukost!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Clara

Det brukar väll bli så när man är utomlands att man inte är lila hungrig speciellt när de är varmt? Så äre för mig i alla fall! Och gud va kul att de ser ut som i filmerna ett riktigt collage :D <3

2011-07-19 @ 17:20:21
URL: http://Clarahednert.tumblr.com
Postat av: Louise

Har du med din egen dator och lånar internet eller finns det internet och dator där? :O <3

2011-07-19 @ 21:15:45
URL: http://lyise.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0