Dag två - 180711

Hejsan,
har inte så mycket tid att skriva, snart ska jag möta upp mina vänner för att sedan gå ner och äta en super maffig frukost! Haha, massa god frukt ska jag i alla fall äta. Som ni säkert vet älskar jag det.

Efter frukosten, klockan 10, ska vi träffas någonstans för att få information om skolan. Tror vi även ska ha klasser idag. Vi är uppdelade i olika grupper beroende på vart man ska. Jag är med i Kennedy South, tillsammans med tre till som ska til Texas. Jag tror vi kommer vara cirka 30 personer i en klass. Nu börjar allvaret, typ, eller i alla fall så ska vi typ börja prata engelska ghela tiden. Har mest umgåts med svenskar och norskar (och några holländare, då jag givetvis pratade engelska.)

Ni är så duktiga på att kommentera! Det är så himmla kul att läsa, ni är så gulliga! Ännu ett enormt tack! Jag har världens bästa familj och vänner! <3


Alla sitter och spelar kort i skuggan för det är så varmt i solen. Blandat svenskar, holländare, danskar och normän.

Ha en bra dag, skriver snart igen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Vad bra att allt går bra ! Jag och papps var och köpte en ny telefon istället för den gamla. Så nu kan jag gå in pådin blogg på mobilen :-) . Saknar dig jätte mycket <3

Puss : Madeleine

2011-07-18 @ 18:34:20
Postat av: Martin

Är det någon som kommer att vara nära dig i Texas

2011-07-18 @ 18:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0