lunch paus

Hej,
om ca 20 minuter är det våran typ att äta lunch. Jag är så hungrig! Vi har haft de två första lektionerna, (läs förra inlägget). Inte så kul, men man börjat fatta lite nu!

En sak jag har tänkt på är att Jodie, säger "Vi" när hon pratar om Amerika. Man märker verkigen att amerikanare är stolta över sitt land!

Ikväll ska vi åka till ett shopping ställe. Ska försöka hitte en stor snygg handväska. Dumt nog tog jag inte med mig någon, så antingen får jag gå och hålla plånboken i handen, eller så hittar jag någon som har en extra väska! Håller tumarna för det andra! Men fick veta att man får ha med sig två väskor in till planet, och att det är inte vikten på dem utan stoleken. Så kanske, om jag lyckas paka riktigt, riktigt bra så kanske jag inte får övervikt när jag ska flyga vidare till Texas. Men vi får se hur det blir.

Svar på kommentarer:
Clara - jag ska ta kort på vårat shema och lägga ut så får ni se alla tider. Och ja det finns några...
Sara - Malte är med mig i mitt hjärta hela tiden, precis som du, Clara, alla andra underbara vänner och familj!


Bild från en del av området igår natt typ. Nu ska jag sitta och sukta efter mat, hoppas det finns något nyttigt idag. Hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Clara

(stalker varning på din blogg!!!) köp en handväska, en snygg!! och jag tycker du ska flirta med dom där killarna och gärna logga in o kolla din facebook mail! du är i mitt hjärta <3

2011-07-20 @ 19:14:33
URL: http://Clarahednert.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0