Resten av dagen

Hej igen,
Glöm inte att läsa inlägget nedan!

Jag måste sova typ snarast, men vill blogga först. Har verkligen haft en super dag! Pratat med super snälla människor! Och vi hade inte långa lektioner heller, och vi fick sova!

Jag har alltid ogillat engelska för att jag inte är duktig på det. Men jag får jättemånga kommentarer om att min engelska är bra, och jag blir jätteglad! Plus att vi pratar bara. Eller som idag då vi lärde oss om basebal! Och imorn ska vi spela det, under lektionen!

Vi har även vollyboll turnering inom Kennedy, vi ska vinna! (Fast jag suger på det!).

Hela kvällen har vi suttit typ 6 stycken personer och pratat, och Blade och Jonte har även spelat gitarr och sjungt för oss! De är så sjukt duktiga! Jag är sååååååå avensjuk!

Ska verkligen sova nu... ska visa er bilder från matsalen imorn morgon. God natt allihoppa, och jag förväntar mig kommentarer på båda inläggen, för ni är verkligen jätteduktiga på att kommentera! Värmer i mitt hjärta!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu är simkortet tankat. Använd det globala numret. Vilken vecka du har haft. När man läser din blogg kan man tro att du redan varit iväg i många veckor. Härligt att det blir flyt i engelskan. Kram pappa

2011-07-24 @ 13:08:30
Postat av: clara

så himla kul när man är i usa, att alla berömmer en för ens engelska :) det är förmodligen för att vi är mycket bättre än många andra, så länge som vi läst. härligt att ni pratar det även när ni bara är svenskar :) fast ni kanske inte bara är med svenskar längre? ;) <3

2011-07-24 @ 21:02:27
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Mamma

Det känns som om alla dina intryck och händelser är i paritet med hur du upplevde konfirmationslägret. Allt är superkul hela tiden. För mig är detta ännu roligare för din blogg gör att jag kan leva mig in i del av det du är med om via dina fina berättelser... Kram mamma

2011-07-24 @ 21:27:30
Postat av: Josefin

Gud vad roligt allt verkar! Jag vill också åka, varför tänkte inte jag på det? :S Men jag har precis börjat läsa din blogg så jag vet inte så mycket, men jag är lite nyfiken på din värdfamilj, kommer du ha några "syskon"? hur många och vilken ålder? Skulle vara roligt att veta lite om familjen du bor hos :) Och vad har du köpt i present till dem? :D

2011-07-24 @ 23:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0