united skates of amerika

Hejsan allihoppa,
Har inte så mycket att säga. Prövade pizzan, den var inte så jättegod, men helt okej!

Jag har pratat väldigt mycket den här dagen, om lite känslomässiga saker. Tänker absolut inte ta upp det. Men på grund av det så blir det ett väldigt kort inlägg. Måste ta tid för att skriva i min dagbok!

Min rumskompis sover, vårat rum är super stökigt, och jag är trött.

Skating på USoA var jättekul! Tror inte ens det finns i Sverige tyvärr, super kul! Precis som i filmerna! Spelade laserdome också, men det är mycket roligare hemma. Jag stod still på samma ställe hela tiden... Skating var i alla fall sjukligt kul!

Och det är så coolt att åka skolbussarna!

Hela den här resan känns som en film, allt är precis som i filmerna, och jag har verkligen den bästa tiden i mitt liv!
Ursäkta, men jag orkar inte mer... God natt alla där ute som gör mitt liv till en saga! <3

funderar på att börja blogga på engelska, eftersom jag tänker på engelska hela tiden. Och behöver alltid gå tillbaka för att rätta för jag skriver massor av ord på engelska! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej där fina vän!! Är det något du vill prata om så skriv meddelande på fb, skypa mm :)<333



Du bestämmer själv! Jag förstår hur du tänker, när allt runt om kring en är engelska så blir det så annorlunda när man ska skriva på svenska ;D ibland kan det tom. Vara lättare att skriva på engelska eftersom att det mesta du skriver om har engelska namn eller uttryck;D men för mig känns det också som att jag inte riktigt kan alla ord så att man ibland bara, men shit vad heter det där på eng; typ tvättkorg :P fast så blir det ju tvärt om också.. Att jag inter kommer på vad det heter på svenska... Hahahhshs nu ska jag sluta grubbla och gå å duscha :) puss älskar dig<3

2011-07-26 @ 06:31:01
URL: http://linneatullbergwordpress.com
Postat av: Clara

keep up the good work, you can do it ;) vill också åka rollerskates, låter suuper duper kul! och jag tycker att du kan ju iaf försöka skriva på engelska, men vad vet jag det kanske känns helt fel eller helt rätt! så gör det :) <3

2011-07-26 @ 09:08:48
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Pappa

Härligt att läsa att du bott in dig i rummet och fått det hemtrevligt stökigt. Stöket som blev kvar i rummet i Täby har jag lagt i en enda klump hos Boggarten (endast ena dörren stängd).



Du kommer att börja blanda engelska o svenska huller om buller.

2011-07-26 @ 11:00:27
Postat av: Pappa

Härligt att läsa att du bott in dig i rummet och fått det hemtrevligt stökigt. Stöket som blev kvar i rummet i Täby har jag lagt i en enda klump hos Boggarten (endast ena dörren stängd).



Du kommer att börja blanda engelska o svenska huller om buller.

2011-07-26 @ 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0