Boston

Hej,
börjar med att visa er lite (massor) av bilder från idag.

Jag gick tillsammans med Malin (höger, svensk) och Blade (vänster, från australien). Här är vi inne på en Red Sox butik. 

det här är typ hur amerika började, och det är det hela amerikanska historian börjar med. Vi läser om det i historia.






Ett känt university, bilder är under är även från området. Fint ställe!




grundaren av boston tror jag...


vi åkte karucel, så sjukt kul!!!


Titta mina fina nya tofflor, är det inte hur gulliga som helst?


det fanns ett aquaium, men det var så dyrt så vi gick inte in.


man badade i fontänerna...


var tvungen att ta kort på Kennedy. Jag går i klass Kennedy South.


vi vid en brandbil, som ni säkert ser. Blades föräldrar är fria volentärer i Australien som brandmän.


Någon berömd sak, som har varit i någon serie. Vi var i gift shop-en och på toaletten.


inte bara jag som gillade mina tofflor!


jag drack typ 6 flaskor med vatten!


det är ekorrar överallt, hur många som helst!

Detta var typ min dag. Hade jättetrevligt! Och alla här är så snälla. Imorn blir det brunch och sedan lektioner. Måsye sova nu så jag orkar med. Godnatt allihoppa!

Jag blir så glad av alla era kommentarer, ni som skriber "anonym", ni får gärna berätta för mig vem ni är. Hur kul som helst att någon följer mig!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Älskar dina nya tofflor!

Hur går det i skolan ? Hoppas det går bra iallafall!

Saknar dig

Puss Madeleine <3

2011-07-23 @ 09:05:09
Postat av: Clara

Låter och ser ut som att din dag var toppen! Tofflorna ser super mysiga ut, frågan är bara hur mycket du verkligen kommer frysa om fötterna i 35 graders värme haha ;) Kul också att du fått så många nya vänner! Ha de bra <3

2011-07-23 @ 09:34:56
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Mamma

Nu vill jag också åka till Boston- helst att få gå på Harvard-en av världens mest kända,frågan är bara vilket ämne...

Vill du ta något kort på ditt rum och frukostsal vore det kul att få se. Carpie Diem - det är du verkligen bra på och det är toppen om man kan. kram mamma

2011-07-23 @ 11:49:42
Postat av: sofia

Är lite avis på dig !! Låter som du har det toppen!!

Puss på dig som tjej <3//Sofia

2011-07-23 @ 14:56:46
Postat av: morfar hejsan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0