vollyball king and queen

Hejsan,
nu ska jag berätta lite roliga saker... Först av allt, jag har äntligen sent iväg mina vykort. Tog min lunch för att gör det. Och när jag skulle ställa mig i kön till lunchen så var kön så lång så vi gick och åt på subway's istället. 

Måste berätta en sak som hände igår. Det var en kille som kittlade mig, har blivit väldigt popis här på camp... Men jag höll min anteckningsbok i handen. Så jag kastade den ner på marken för att skrika på honom. Gissa vad som är på marken? Jo bajs, för det är 5 kanadejäss som lever i dammen. Och om man badar i dammen, och det är bevisat (inte detta året), men man FÅR man hudsjukdomar! 

Vi har även tvättat, blått och vitt. Så nu har jag rena kläder. Gjode en lila tvätt för någon dag sedan, för mina lakan. 

Och nu till det gulligaste. Allt vi gör här på camp har typ med amerika att göra, för att lära oss hur det är typ. Och en sak är homecoming king and queen. Så sista lektionen (eller homeroom), så röstade vi alla på vilka som skulle bli. Vissa ville att vi bara skulle nominera och sedan skulle vi bara dra vilka som skulle bli. Men det slutade med att vi säknade rösterna, och så gulligt, lilla jag blev vald som queen. I vår klass. För hela campet så lottades det fram i början av vollyboll finalen.

Min klass van ju över alla andra lag i Kennedy. Men i finalen så valde man de 4 bästa från varje klass, men Kennedy van! Så vi van praktiskt taget alltihopp! 

Imorn ska jag upp halv sju, för att duscha och sedan iväg till frukost. För klockan halv nio går bussen till Newport, eller tror det heter så. Det finns en strand och en stad. Så något kul kan vi nog hitta på! 


alla som ska till Texas! (Utom, han längst till vänster har redan varit där ett år. Och på varje sida är de två lärarna. Hon längst till höger är Jodie, min homeroom teacher och min historie-lärare.)

Ha en amazing dag allihoppa! Godnatt från Amerika! <3 
 
 


Kommentarer
Postat av: Clara

Gaah hahha!! Såklart du blev queen. är inte alls förvånad, mahahha! hoppas du får gå på proom i texas så du blir queen-for real!! ocv btw. mysit med boken i bajset,mmmmm! Love<3

2011-07-27 @ 10:51:49
URL: http://clarahednert.tumblr.com
Postat av: Christel

haha grattis! fin blogg mikki ska följa den! tusen kramar <333

2011-07-27 @ 17:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0