11:11 11/11/11

Hejsan,
en väldigt speciell dag idag. Snart om någon timme kommer det vara 11:11 11/11/11. Alltså ska man önska något stort. Jag som är knasig och tror på sådant här, och jag som önskar varje 9.09, 23.23, 1.01 osv... Jag har satt alarm på 11:11 nu ikväll, för jag missade 11:11 imorse med tre minuter. Så himla irriterande!

Till min natt, den var lite underlig. Som ni kanske vet så sover jag som en prinsessa nästan alltid. Jag vaknar aldrig upp, sover hela natten. Idag var ett stort undantag, jag vaknade först klockan halv tre då Christina duschade, och trodde det var dags att gå till skolan. Tittade på mobilden som låg på golvet, och somnade om igen. Sedan vakade jag och gjorde samma sak klockan 3, 4, 5, halv 6,  6 och halv 7. Klockan 6.40 ringer mitt alarm, så det var ingen idea att somna om igen.

Så gick upp, gjorde mig iordnind (utom mitt smink som jag satte på under teatern). CHristina tog bilen till skolan för hon skulle åka tidigare för att höga hennes betyg. Men läraren var inte där, så vi gick runt och pratade typ. Fick även en typ liten kak-liknade sak från henne. För jag var hungrig.

Gick till engelskan där vi inte gjorde något skärsklit. Gick egenom inledning och skrev en kort inledning till en essey som vi ska skriva snart tror jag.

Teater, vi hade ännu ett frukost party. Mums mums, åt kakor, två bananer, vofflor med sirap på och apelsin juice. (Saknar verkligen brämhults!)

ALgebra, då jag fick veta att jag fick 60 på mitt test (70 är godkännt) men min lärade hade gjort testet och hade fått 5 fel. Så han tog bort de frågorna och så mitt betyg blev 85! Och mitt betyg ligger på 91 för de andra 6 veckorna. Det är bra!

Lunch - jag åt inte lunch, för jag var inte hungrig sedan frukosten. Gav min mat till Ines, och jag satt vid mitt vanliga bord och pratade med dem.

Fysik, genomgång på momentium - mass in motion. Och sedan började vi på läxan till nästa vecka. Det är massor men jag blev klar med 6A. Har vara 5 kapitel frågot kvar (alltså 5 gånger 6 eller något...)

Us history - vi rättade 6veckors testen vi tog igår, och gissa vad? Jag fick 90!!! Stolt Mikaela! Haha jag sa ju att jag började fatta! Sedan gjorde vi lite småsaker och sedan ringde klockan och vi gick till nästa lektion ...

Sociology - vi tog några anteckningar och sedan pratade vi och han visa lite roliga saker han hade på daton. På tisdag ska vi ta ett test på anteckningarna. En sak han hade på datorn var ett blondin skämt... alla ville se (utom jag, haha) men Mr Montelongo läste det, och istället för att säga blondin så sa han Mikaela. Hahha, han är rolig. Ta det lungt, han skämtar runt så hela tiden, inte alls så att jag blir förolämpad eller något... Det var ett rligt skämt då. Tjejen ville ha krokodilstövlar, och var ute och sköt krokodiler, och tittade på deras fötter för at se om de hade skor på sig eller inte. Tror det stod att hon sköt 7 krokodiler...

Soccer - i spelade inte utan han gick igenom HUR vi ska spela. Mest för att varisty (det riktiga, duktiga laget) har en turnering imorn. Men jag hoppas tjejerna i mitt lag förstår nu hur man ska göra, och var de är meningen att de ska spela. För jag ser det, och det gör mig irriterad ibland att det är som dagis, alla samlar i en klunga runt bollen och alla vill sparka på den!

Jag tog bussen hem....

Berättade jag någonsin att Monica åkte vill San Antonio för Sandra (hennes dotter) har fött sin tredje bebis nu i veckan. Jag vet inte riktigt när hon kommer hem, hoppas snart för jag har ingen at fråga om saker. Om jag får gå ut med mina vänner eller så. Vill ine fråga Norby, det är lite som om de gör saker för honom... svårt att förklara. Han är kunden i huset.

Sedan jag kom hem har jag ätit mat, och suttit framför datorn. Det är allt. Trevlig. jag sitter och väntar på 11:11 11/11/11. Jag målade precis mina naglar vita.

Jag är riktigt trött, och jag har inte en match imorn, så imorn ska jag soooovvvaa!!! Har några timmar att ta igen! Och imorn MÅSTE jag prata med er (mamma och pappa) via skype! Jag ringer er när jag vaknar, som förra helgen typ.

Tidigt Godnatt!
Puss och kram! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja - blondiner - är intelligenta - det vet ju vi

- kul med lärare som har rätt humor.

Skype imorgon söndag. Just nu hos Cecilia.

Jag blev ägare till Dentamel under en femårs

Period. Startar med 50 % delägare. Superkul.

Nu har jag startat och köpt tilldammans 4 bolag

På 4 år. I går 11 11 11 ca kl 11 skrev vi på.

Min turdag. Super glad & stolt.

Kram mamma

2011-11-12 @ 16:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0