13 timmar på Palmview high School

Hejsan,
vet ni? Jag kom precis hem, klockan är 11!

Jag åkte bussen till skolan, och var i skolan klockan halv åtta!
Sedan var dagen som vanligt.

Tog 6-veckors test på engelskan. Det gick bra tror jag!

Teater, vi gör plancher.

ALgebra2 - ännu ett test, och det är svårt och jag kommer typ misslyckas... Mitt betyg har typ gått ner mycket!

Lunch - åt lunch, eller halva lunchen. Jag åt ris för jag gillar inte bönor, haha. Väldigt intressant jag vet!

Fysik - då vi jobba med våran läxa.

Us history - han pratade och sedan kom en counsler in och pratade ännu mer....

Sociology - då vi skrev klart våra saker... vet inte hur jag ska förklara. Och sedan pratade vi bara.

Soccer - det funkade, mitt ben gör ont och jag blev trampad på så min tå gör ont. Och det var så varmt så jag hade huvudvärk... haha, super bra, men jag ler och är glad!


Jag stannade för practice också, jag gick til tränaren för mer massage för min muskel. Och sedan spelade vi och det gjorde mer ont i muskeln och det var alldeles för varmt. Jag gjorde mitt bästa i alla fall.

Sedan så väntade jag med Alessia och Hayley på bussen, satt och tittade på basketball och pratade. De tog bussen hem och jag stannade kvar i skolan för att titta JB's football match. Vi satt och väntade i 1 och en ½ timme, så matchen började inte förens klockan halv 9. Och var inte klar förens klockan halv tio.

Så jag lämnade skolan klockan halv 10. Jag har varit på området en halv dag, nästan 14 timmar! Skulle bli helt galen om det var i sverige!!! SKolan är så tråkig i sveirge, önskar det kunde vara som här!

Sedan åkte vi till LongJohn Silver och jag åt popcornräkor. Friterade med pommes frites och något mer. Mums mat! Hade inte ätit sedan lunch(förutom typ kakor när vi väntade på bussen)

Nu ska jag ta en dusch och sedan gå och lägga mig! Jag är trött!
Har mer bilder från dansen att visa, de kommer senare!
GODNATT! !<3

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vilka fantastiska danskläder. Du får vara med om mycket. Det skulle väl vara jättekul om du också kom med i någon dansgrupp. Du får väl då spela princess hela tiden eller älva.



Pappa

2011-11-09 @ 07:49:01
Postat av: Pappa

Hur gör du för att få alla fantstiska kort. Alla dansarna i en ring runt dig i ena bilden, nästa dansgrupp runt dig i nästa bild osv. Cheerleaders runt omkring dig i nästa osv. Är alla så nyfikna på dig.



Kram pappa

2011-11-09 @ 22:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0