18 november 2011

Hejsan,
jag har fått brist på vad man kan skriva som rubrik. Gillar inte att skriva datumet, för det är tråkigt och sedan så säknas dagarna. De gör dem ändå. 131 dagar i USA idag!

Mitt hår var fint vågit imorse för jag sov med en fiskbensfläta. Jag vaknade up, gjode mig iordnig och sedan tog vi bussen till skolan. Är ni förvånade. Det är verkligen samma rutin hela tiden! Åt banan muffins till frukost - ja det var va de serverade.

Engelska - vi har börjat med kosta historier. En Ros til Emily, läser vi nu. Imorn ska essayn vara inlämnad så jag ska skriva klart den under frukosten imorn.

Teater, vi gjorde inte mycket. Pratade mest och spelade pappersboll.

Algebra - det vanliga tjatet med att att kopiera anteckningar. Och tro inte något annat än att jag förstår, det är bara massor av konstiga ord. Det ska alltid vara så koplicerat. Till exempel i fysiken så kan de inte skriva "ball" och inte blanda det med 3 andra ord, "crate". Jajaja, jag ökar mitt ordföråd, det behövs bara ett ord för boll!

Lunch - har inte mycket att säga. Hämtade ut en lap där de står att jag har perfekt närvaro och att jag har A och B i alla klasser. Duktig flicka.

Fysik - jag bröt nästan ihop, orkade inte göra massor av mer problem och läraren skrattade och sa att jag är nästan klar. Kul, hon är i alla fall den bästa läraren av alla.

Us history - vi tog antecningar på, ja vad var de nu igen? Jag kommer inte ihåg. Trevligt trevligt. Men jag förstår!

Sociology - vad gjorde vi? Juste vi pratade om ett nytt ämne. Kärlek. Inte kul över huvud taget. Gillar inte det ämnet... Det tycker jag är lite för personligt. Läraren frågar frågor till personerna som har förhållanden, inte hemska typ, men jag tycker fortfarande det är personligt.

Soccer - var först hos Doc, och fick behandling för mitt ben. Det blir bättre tror jag. Gillar att vara där inne, de är så snälla! Sedan gick jag till hans kontor där alla satt och titade på en film - med spank tal och ingen text. Så jag brydde mig inte, satt på golvet och spelade spel på min mobil.

Jag tog bussen hem, Monica, Ines, JB och Christina åkte iväg och gjorde ärenden/åkte till jobber/football träning. Ines fick ÄNTLIGEN en telefon och vi fick den att fungera. Jag pratade med pappa via skype, alltid like trevligt! Och sedan låg jag och gjorde ingenting.

Monica kom hem och hon gjode mumsig mat och vi satt och pratade. Ines berättade om henes olycka med hästen som är orsaken till att hon inte kan gå helt normalt. Hon hade tur som överlevde (sa hon), alltid se de från den posetiva sidan! :)

Jag har diskat disken två gånger. och imorse så frågade Monica - när jag tog ner soppåsen från badrummet- om vi gjode de varanan gång. Och jag sa att jag gör de hela tiden. Och ines kom med ursäkten att hon alltid är först in, men hon sitter ju bara nere och tittar på sin Ipod... jag tar inte ut den de första jag gör när jag går in. Hon gör knappt någonting här i huset ...

Jag ringde Hawaii människan, och imorn ska de betalas! Wihooo sedan är jag redo att åka!

Jag sprnag på rullbandet i 20 minuter. Och jag ställde mig på vågen, och förvånad över mig själv så har jag inte flyttat ett kilo. Ligger på samma! ska hålla det året ut!!!

Tig precis en dusch och nu sak jag sova! Godnatt! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det känns overkligt att du varit borta i 4 månader. Nära men så längt bort. Det bästa av allt är att du är så nöjd med livet och allt du är med om. UNDERBART.

Nu har jag precis hunnit läsa om allt som hänt - dessa dagar - har bara sprungit iväg. Skrivit på avtal om Dentamel köp, mäss start och allt planerande för det och nu själva actionhandlingen. Hemma, ätit, sitter i fotbad med ett glas vin framför brasan och livsandarna och entusiamsmen börjar komma tillbaks. 4 startade Aktiebolag på 5 år Hej och hå vad det går undan....

Personligt är bra- det är alltid bra - det är du duktig på.

Mycket personligt hoppas jag att din helg blir underbar och så förstår jag du hoppar av glädje för Hawaii resan. Så spännnade och så glädjs jag jätte mycket över att du och Christina verkar ha så trevligt tillsammans. Tusen Kramar - lördag kväll efter 3 dagars mässa med Dentamel för första gången i mitt liv. Mamma

2011-11-19 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0