3 timmar och 30 minuter

Hejsan,
vet aldrig riktigt hur jag ska börja mina inlägg. Har haft en bra och tröttsam dag. Dagen har dock kännt som en vecka av någon anledning.

Jag åt frukost och sedan gick jag och lämnade av mina saker i mitt skåp. Och gick till Engelskan. Påbörjade en essay.

Teater, då vi läste och pratade.

Algebra, räkade typ. Kommer inte ihåg.

Lunch, då jag sat med Kat:)

Fysik, då vi kopierade ner alldeles för mycket anteckningar om temperatur.

Us history, han gillade mitt project som jag gjorde. Han sa "så ska de se ut" för de var kreativt! Tack för hjälpen

Sociology, vi presenterade våra projekt om thanksgiving

soccer, vi tränade

Och sedan stannade vi ute tills klockan halv 7 och gjorde massor med övningar. Nu har sesongen börjat på riktigt. TRÖTT SOM TUSAN var jag, men nu lär jag mig saker! Detta ska bli bra ska ni se!

Bussen tog världens omväg hem, så var inte hemma förens klockan åtta. För den släppte av oss långt ifrån mitt hus så jag gjorde så att Alessia och Hayley gick med mig hem!

Jag åt mat och satt och pratade med Monica. Sedan satt jag på samma stol i evigheter, de är alldeles för sköna!!!

Skulle träna med Christina men jag gjorde igenting! vi pratade även om att ines ville ta mitt rum och hon är på min sida! :)

Sedan satt jag och tittade på massor av olika typiska saker om olika länder på någon EF hemsida med Monica. Trevligt:)

Tog en dusch och nu ska jag sova och ladda för ännu 3 timmars soccer träning alla dagar i veckan nu!! JIPPI!
GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0