Basketboll match

Hejsan,
dagen började med att jag inte alls ville gå upp! ville bara sova. Jag har träningsverk från soccer vilket är bra! Hoppas detta får mig i form!!! :)

Åt frukost och vi satt och pratade efter ines hade gått...

Lämnade av mina saker i skåpet och gick till engelska. Vi jobbade med ett projekt som ska vara klart imorn, så de ska jag sätta mig och göra nu!

teater, då vi målade:)

Algebra, då vi jobbade... ovanligt i den tråkiga stora vita boken.

Lunch, först gick jag till counslern och mötte Alessia men jag orkade inte göra något så jag gick till lunch och åt med Kat.

Fysik, trevligt trevligt. Jag gillar den läraren! :)

Us History, jag klarade 2 minuters varnings frågan jag fick, stolt! Och sedan så pratade vi om Chils Labor som jag nu ska skriva en kort Essay om. Ska göra snabbt så jag kan sova så fort som möjligt.

Sociology, kom på att jag har läxa i det också... fixar de under frukosten! Sedan så visade de sina prasentationer. Så en soft lektion.

Soccer, det var varmt ute!!! Typ 25 grader eller mer och min hy brändes! Eller de kändes som det. Sedan stannade vi även och sprang massor, ville bara ge up, men de gjorde jag inte. Och sedan sa han att jag var duktig på en dribblings övning. Och så lyfte vi viket.

Sedan skulle vi titta på Basketboll matchen i skolans gymnasikhall. Under JV's match så åkte vi och åt mat på Subway, och sedan så satt vi och pratade/tittade på matchen. Det var kul, och sedna så släppte Hayley's kompis av mig hemma. och jag åt mat, fastän jag inte var hungrig. För jag ville , för de är gott. Och jag kan fortfranade trycka ner 2 tallrikar tror jag. Min mage är stor!! Och så satt jag och Monica och pratade om Ines. Hon känner samma sak som jag, att ines inte riktigt vill vara här. Och Christina kom ner och satt med oss och pratade också. Och även hon säger samma sak... Har inget mer att säga, massor av tankar som snurrar runt!

Nu ska jag ta tag i mina läxor - ta en dusch - och sedan gå och lägga mig! Så fort som möjligt! Klockan är redan 12... så blir det när man har roligt

Godnatt:)

Kommentarer
Postat av: mamma

Inspererade av att läsa om din träning så har jag träningsvärk idag. Även ont i käken för tandläkaren drog i den i en timme för att komma åt visdomstanden. 25 grader låter härligt. Här är det strax under 10 gr vilket är otroligt mycket. Inget slask eller så. Kollade idag om det gick att starta bygget i Röjan men jag avråddes av grävaren. Får ta det på vårkanten. Skall förbereda plintarna hemma (Dyvik) så blir det lättare. Otroligt mycket på jobbet nu så gott med en paus framför din blogg. Kramar Pappa

2011-11-30 @ 09:48:32
Postat av: Pappa..,

....ser att Martins inlägg är från mamma... Ja ja lite lul ändå..

Markus precis kommit hem och vi tittar

på amerikansk tv/sims. Han har haft tyska

prov idag. Madeleine har åkt till stallet. Har hänt

En otäck händelse på en skola i Vallentuna idag

där en elev har knivskurit andra elever mitt på

skoltid - en är död. - alla andra har klarat sig. Gräsligt

att sådant här får och kan hända. Vakter är rutin

i usa men inte här - ännu.. Obehaglig utveckling, tycker jag.

Grattis till lyckad kreativitetsläxa. Basketmatchen får

mig verkligen att tänka på high school musical. .,

Leva mitt i vardagen - kram mamma

2011-11-30 @ 15:18:43
Postat av: Pappa..,

....ser att Martins inlägg är från mamma... Ja ja lite lul ändå..

Markus precis kommit hem och vi tittar

på amerikansk tv/sims. Han har haft tyska

prov idag. Madeleine har åkt till stallet. Har hänt

En otäck händelse på en skola i Vallentuna idag

där en elev har knivskurit andra elever mitt på

skoltid - en är död. - alla andra har klarat sig. Gräsligt

att sådant här får och kan hända. Vakter är rutin

i usa men inte här - ännu.. Obehaglig utveckling, tycker jag.

Grattis till lyckad kreativitetsläxa. Basketmatchen får

mig verkligen att tänka på high school musical. .,

Leva mitt i vardagen - kram mamma

2011-11-30 @ 15:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0