bowling:)

God midnatt!
idag har det inte hänt mycket. Jag vakande upp runt klockan 11. Fick ett meddelande på facebook av Clara att palla mig up ur sängen så vi kunde prata. Så det var det jag gjorde. Satt och pratade med henne i ca 1 timme, åt frukost och sedan pratade ännu mer med henne.

Sedan satt jag och inte gjorde någonting, seg dag helt enkelt.

Jag tror runt 3, eller 5, eller jag har ingen som helst aning! Till poängen i alla fall, jag, ines JB och Norby åkte till Walkmart. Vetni?!
1) de spelar jullåtar, och de har de gjort i typ två vekor nu! Och de har så sjukligt mycket julsaker så de inte är sant!
2) De säljer fiskar, som husdjur! Det är helt sjukt, de har verkligen typ ALLT!
Jag köpte i alla fall hörlurar, för mina slutade fungera plötsligt. De klarade sig i alla fall typ 5 månader efter att ha blivit tvättade i tvättmaskinen! haha!

Jag pratade även en snabbis med världens bästa familj över telefonen! Imorn ska vi prata mer via skype, ser jag fram emot! :)

Väl hemma igen gjorde jag ingenting igen. Norby lagade mat och jag pratade med Linnea & Emma en snabbis! Saknar mina tjejer!

Åt massor av mat, och sedan så gjorde jag ingenting igen... haha!

Jag tog en dusch och tvättade mitt hår och när jag var klar, borstat tänderna och allt, så gick jag ut och Christina smög på mig med att typ viska mitt namn. Jag trodde det var på TV:n så hon skrämde mig! haha! I alla fall så frågade hon om jag ville gå och bowla med dem, såklart! Så vi åkte och bowlade.

Det var någon rolig sak, det började klockan 11 och så höll det på tills klockan 2 på natten. Och det var helt mörkt och massor av ljuseffecter och de spelade bra musik, typ den som går på radion! Det var kul, jag slutade som trea. Christinas pojkvän som etta - han van stort - Han har bowling som en klass i collage, hahah tänka sig asså? Så han var duktig! Och sedan van Christina över mig med bara några poäng. Och sedan jag och sedna Ines, som jag inte riktigt tror vet hur man spelar, hon kastar bollen. (JB ville inte spela)

När vi hade spelar tre rundor så åkte vi därifrån, klocka typ halv ett. Då åkte vi till Whataburger, och jag åt en sandiwtch med friterad kyckling, ost och BBQ sås. Det var mums mums! Och till det drack jag orange juice och lemonad. Jag har haft en liten huvudvärk hela dagen så jag passade på att dricka mycket.

Nu är jag propmätt, klockan är över 2 och jag ska ta och tvätta ansiktet igen och gå och lägga mig! Så trött! Har inga planer för imorgon, så vi får se! Förutom att skypa med familjen som faktiskt är ett måste just nu!

Puss och kram på er allihoppa!
Godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0